Rydwan Wpierdzielu By Student '89

Moderator: Mod Team

Student
Posty: 23
Rejestracja: 2015-12-13, 20:12
Lokalizacja: Puławy, Lublin

Post autor: Student »

Wiesz kolego osobiście kupiłem białego trabanta za 400 zł w oryginale więc nie mam co marudzić :p a co najważniejsze zarejestrowany i bez rdzy w podłodze.
misha22
Posty: 76
Rejestracja: 2013-07-29, 22:21
Lokalizacja: Srodkowe Mazowsze

Post autor: misha22 »

Fajny, takie igły mają to do siebie ze antykorozje można ręka z podwozia zgarnać, wiec wlewaj cos w progi i jaskółke..

Co było przyczyną tego braku mocy? napisałeś ze silnik nie ma mocy czy ze nie chce żwawo ruszać do przodu...?
Student
Posty: 23
Rejestracja: 2015-12-13, 20:12
Lokalizacja: Puławy, Lublin

Post autor: Student »

misha22 pisze:Fajny, takie igły mają to do siebie ze antykorozje można ręka z podwozia zgarnać, wiec wlewaj cos w progi i jaskółke..

Co było przyczyną tego braku mocy? napisałeś ze silnik nie ma mocy czy ze nie chce żwawo ruszać do przodu...?


Powiem Ci tak bardziej pasuje stwierdzenie, że nie chce żwawo ruszać. Czy kiepskie świece mogą być przyczyną?
Awatar użytkownika
PiotrekW
Posty: 20
Rejestracja: 2015-06-09, 22:23
Lokalizacja: Luboń k.Poznania
Kontaktowanie:

Post autor: PiotrekW »

Student pisze: Powiem Ci tak bardziej pasuje stwierdzenie, że nie chce żwawo ruszać. Czy kiepskie świece mogą być przyczyną?
Miałem własnie taki przypadek, że po złożeniu silnika od razu zamontowałem nowe świece ISOLATOR (nie polecam!) i się okazało, że muł totalny. Po sprawdzeniu okazało się, że na jednej ze świec iskra jest bardzo słaba lub jej nie ma (!), a na drugiej też słabo to wyglądało, więc założyłem z powrotem poprzednie świece i wszystko zagrało jak należy.
Obecnie mam świece Denso W 22FS-U i wszystko jest ok.
Student
Posty: 23
Rejestracja: 2015-12-13, 20:12
Lokalizacja: Puławy, Lublin

Post autor: Student »

hej koledzy sprawe mam czy kołpaki od wartburga tego typu i dokładnie te mogły być chromowane https://web.facebook.com/groups/1518537771767703/
chamwdresach
Posty: 17
Rejestracja: 2012-03-06, 09:32
Lokalizacja: lublin

Post autor: chamwdresach »

Taa były też takie chromowane ale te co ci dałem też da się tak wypolerowaclć
Student
Posty: 23
Rejestracja: 2015-12-13, 20:12
Lokalizacja: Puławy, Lublin

Post autor: Student »

chamwdresach pisze:Taa były też takie chromowane ale te co ci dałem też da się tak wypolerowaclć
Wiem, wiem z ciekawości pytam :D

[ Dodano: 2016-10-18, 23:02 ]
Pany dwie sprawy, gdzie dostać ten stożek od amora tylnego do 601, a może pasuje od innego auta bo oryginał się rozsypał, a gdybym musiał dotoczyć czy ktoś posiada rysunek? Kierownica ciężko kręci domyślam się, że trzeba by nasmarować zwrotnice, wiec jak to zrobić ? :)
tosemja
Posty: 10
Rejestracja: 2015-12-22, 20:13
Lokalizacja: czestochowa/wrocław

Post autor: tosemja »

Dopiero teraz przeczytalem ten temat, jesli nie rozwiązałeś jeszcze sprawy z mocą - jesli trampek ma zalana stara mieszanke polecam ją zlać i zalać nowej. Miałem podobny przypadek w mojej WFM ostatnio, po zalaniu nowej mieszanki po pewnym czasie się odmuliła.
Student
Posty: 23
Rejestracja: 2015-12-13, 20:12
Lokalizacja: Puławy, Lublin

Post autor: Student »

Siema, sprawa z mocą już rozwiązana jakiś czas temu, czyszczenie gaźnika, kranika, baku pomogło widać paliwo nie dochodziło tak jak powinno no i dysze były zapchane :)
tosemja
Posty: 10
Rejestracja: 2015-12-22, 20:13
Lokalizacja: czestochowa/wrocław

Post autor: tosemja »

Dokładnie :)
Jak mieszanka postoi za długo wytracają się żywiczne osady, który potrafią nieźle zasyfić gaźnik, filtr, przewody paliwowe i nawet kolekt dolotowy.
Można to łatwo sprawdzić, trzeba pobrać trochę mieszanki ze zbiornika, rozlać na gładka powierzchnie, jeśli po odparowaniu zostanie biały osad, znaczy, ze śmiało można wymieniać benzynę i myśleć o czyszczeniu.
Student
Posty: 23
Rejestracja: 2015-12-13, 20:12
Lokalizacja: Puławy, Lublin

Re: Rydwan Wpierdzielu By Student '89

Post autor: Student »

Hej po dość długiej przerwie, ale przerwie tylko w internetach. Od ostatniego czasu zmieniło się dość sporo, trabant dostał nowe przedłożone dzwonki, został sklepany resor i poszerzone felgi do 6,5 cala a na tył wszedł gwint, buda jest po blacharce i konserwacji podwozia, na ten moment zostało zakończone lakierowanie wnętrza. Powierzchnia zewnętrzna jest przygotowywana poda lakier. W między czasie udało się też uzbierać kilka ciekawych smaczków deska starego typu na kwadrat, klawisze przełączniki kierownica starego typu, logo ze skrzydłami z pierwszych wypustów 601, grill starego typu, klamki kołpaki i wiele więcej. Udało się też zakupić w rozsądnych pieniądzach nowy wał do silnika starszego typu oraz tłoki na 3 szlif. W ciągu mojej nieobecności trafił się też kolejny egzemplarz z roku 71 prawie kompletny bo brakuje mu zderzaka przedniego starego typu ale za to są papiery :) na te chwile czeka na remont kilka fotek dla przykucia uwagi,w między czasie będę wrzucał kolejne.
Załączniki
DSCN5822.JPG
DSCN5819.JPG
Odpowiedz