W platek racing z czestochowy bede zamawiał chyba jeżeli z moim nie bedzie dobrze,na razie nie mam czasu na testy..koszt u nich chyba 1200za całość..
Węglarski z tego co wiem zawsze robił same wydechy,ale jak zamówiłem u nich "komplet"przyszło mi to co na foto ,czyli wszystko ,cały wydech plus dolot...fajnie wykonany i łądny ale czy działa nie wiem ktoś to kupił odemnie z forum i nie wiem czy sie chwalił czy działa...
601s katowice rajdowo pokazowy ;)
Moderator: Mod Team
Re: 601s katowice rajdowo pokazowy ;)
na Węglarskim to pierdylion lat temu już śmigał Zbyszek, Kamik czy MaxXx.
Ich najlepiej pytać jak to szło
Bo dźwięk też fajny
Ich najlepiej pytać jak to szło
Bo dźwięk też fajny
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Re: 601s katowice rajdowo pokazowy ;)
Z co pamiętam to węglarski robił też doloty, strumienice dolotowe itp.
Co do wydechu to standardowo kończy się w połowie progu, hałas jak bombowiec, plus ta niespotykana woń niedopalonych spalin.
Co do montażu to w standardowym wykonaniu jest beznadziejny, gorzej niż w fabryczny - przebiega dokładnie na środku pod sankami, podobnie tylny tłumiczek. Krótko mówiąc to łamacz kolektorów nawet przy wysokim zawieszeniu. Jeśli chodzi o jakiekolwiek obniżenia auta to trzeba rzeźbić, u mnie właściwie z węglarskiego została tylko lekko zmodyfikowana komora. Na krótkie dystanse typu tor, czy dla zabawy jest spoko.
Co do wydechu to standardowo kończy się w połowie progu, hałas jak bombowiec, plus ta niespotykana woń niedopalonych spalin.
Co do montażu to w standardowym wykonaniu jest beznadziejny, gorzej niż w fabryczny - przebiega dokładnie na środku pod sankami, podobnie tylny tłumiczek. Krótko mówiąc to łamacz kolektorów nawet przy wysokim zawieszeniu. Jeśli chodzi o jakiekolwiek obniżenia auta to trzeba rzeźbić, u mnie właściwie z węglarskiego została tylko lekko zmodyfikowana komora. Na krótkie dystanse typu tor, czy dla zabawy jest spoko.