Regulacja Gażnika 28H1-1

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

marcin36692
Posty: 5
Rejestracja: 2012-05-27, 14:19
Lokalizacja: Żary

Regulacja Gażnika 28H1-1

Post autor: marcin36692 »

Witam. Chciałbym prosić kogoś o napisanie krok po kroku jak wyregulować gażnik z pokazaniem na zdjęciach miejsca regulacji. Jestem w tym zielony i prosze o pomoc!
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

równie dobrze możesz iść do dentysty i zapytać jak sobie zęba wyleczyć
Awatar użytkownika
arthek
Posty: 190
Rejestracja: 2011-09-26, 12:56
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: arthek »

Jeśli będziesz cierpliwy do wieczorem podrzucę Ci na PW ściągę dotyczącą regulacji 28H1-1 wraz z rysunkami.
Trabant 601 S universal - 1984r.....pod maską typowa AWARIA, czyli chodzi na dwa gary, brak mu mocy, nierówno pracuje, poza tym bierze olej i dymi.... jak to DWUSÓW
marcin36692
Posty: 5
Rejestracja: 2012-05-27, 14:19
Lokalizacja: Żary

Post autor: marcin36692 »

arthek pisze:Jeśli będziesz cierpliwy do wieczorem podrzucę Ci na PW ściągę dotyczącą regulacji 28H1-1 wraz z rysunkami.

Bardzo wdzięczny bym był!! Jak byś mógł
Awatar użytkownika
machoony
Posty: 1042
Rejestracja: 2011-01-09, 11:49
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Post autor: machoony »

arthek pisze:Jeśli będziesz cierpliwy do wieczorem podrzucę Ci na PW ściągę dotyczącą regulacji 28H1-1 wraz z rysunkami.
wrzuc na forum
Kumpelek

Post autor: Kumpelek »

machoony pisze:
arthek pisze:Jeśli będziesz cierpliwy do wieczorem podrzucę Ci na PW ściągę dotyczącą regulacji 28H1-1 wraz z rysunkami.
wrzuc na forum
a później stań się klubowiczem by móc to zobaczyć :lol: 8)
Awatar użytkownika
machoony
Posty: 1042
Rejestracja: 2011-01-09, 11:49
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Post autor: machoony »

Kumpelek pisze:a później stań się klubowiczem by móc to zobaczyć
bzdura.
mlodyellow
Posty: 288
Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: mlodyellow »

Kumpelek

wrzuc na forum, a nie na stronę stowarzyszenia -.- , a to jest znaczna różnica
Awatar użytkownika
YuLaS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 938
Rejestracja: 2011-01-06, 11:48
Lokalizacja: Oborniki Wlkp

Post autor: YuLaS »

Kolega zapytał na forum, po to aby otrzymać odpowiedź na forum. Inni mający podobny problem przeczytają posty i również sobie poradzą. Inni przeczytają z ciekawości, a jak się zdarzy to będą wiedzieli jak sobie poradzić - tak działa forum i dobrze by było jak by tak zostało :).

Jak zabraknie literatury papierowej to polecam zajrzeć tu.
marcin36692
Posty: 5
Rejestracja: 2012-05-27, 14:19
Lokalizacja: Żary

Post autor: marcin36692 »

chciałbym zapytać czy ktoś w końcu odpowie na moje pytanie :D
Awatar użytkownika
panadol1234
Posty: 172
Rejestracja: 2011-05-15, 08:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: panadol1234 »

marcin36692, o co ci chodzi?

Przecież Arthek bardzo ładnie poprosił o TROCHĘ CIERPLIWOŚCI i dostaniesz wszystko na tacy :P

A po drugie pod linkiem Yulasa masz wszystko, a google translator pomoże w kontakcie w giermańskim:) Ja korzystałem dokładnie z tego dokumentu.
Awatar użytkownika
arthek
Posty: 190
Rejestracja: 2011-09-26, 12:56
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: arthek »

Cierpliwości
Trabant 601 S universal - 1984r.....pod maską typowa AWARIA, czyli chodzi na dwa gary, brak mu mocy, nierówno pracuje, poza tym bierze olej i dymi.... jak to DWUSÓW
Awatar użytkownika
YuLaS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 938
Rejestracja: 2011-01-06, 11:48
Lokalizacja: Oborniki Wlkp

Post autor: YuLaS »

zanim otrzymasz opis sprawdź czy gaźnik jest sprawny (szczelny):
- sprawdź luz na osi przepustnicy
- wymień simering po stronie komory pływakowej (8x16x7)
marcin36692
Posty: 5
Rejestracja: 2012-05-27, 14:19
Lokalizacja: Żary

Post autor: marcin36692 »

Trabancik jest cały orginalny stoi na podwurku z 7 lat a przebieg ma tylko 22tysiące kilometrów. Dlatego chce go odpalić heh
Awatar użytkownika
arthek
Posty: 190
Rejestracja: 2011-09-26, 12:56
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: arthek »

marcin36692,
Wysłałem Ci w zeszłym tygodniu info na PW abyś mi podał swój adres mailowy, w celu wysłania PDF z regulacją.
Trabant 601 S universal - 1984r.....pod maską typowa AWARIA, czyli chodzi na dwa gary, brak mu mocy, nierówno pracuje, poza tym bierze olej i dymi.... jak to DWUSÓW
Odpowiedz