Trabant 601 lakier prosze o mala pomoc!

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

trabanciarz1907
Posty: 4
Rejestracja: 2011-12-16, 22:18
Lokalizacja: Zakopane

Trabant 601 lakier prosze o mala pomoc!

Post autor: trabanciarz1907 »

Witam serdedcznie wszystkich mam pytanie odnosnie doprowadzenia lakieru w trabancie do lepszego stanu niz jest obecnie a mianiowicie naswietle temat bo nie mam zdjecia jak to wyglada. A wiec trabant ktorego kupilem ma wyplowialy kolor zmatowial i w zwiazku z tym pytanko do doswiadczonych jaka pasta go zrobic i chodzi mi tu wylocznie o polerowanie reczne czyli szmatka i do dziela poniewaz polerki elektrycznej nie mam. Dziekuje z gory za pomoc i pozdrawiam.
mlodyellow
Posty: 288
Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: mlodyellow »

G3 Farecla, jedyna słuszna opcja. I życzę wytrwałości ręcznie... Całość przeleć najpierw papierem wodnym 1500-2500. Mi polerka zajęła z 6h, a i tak nie jest pięknie... I to z elektryczną polerką
lisek
Posty: 272
Rejestracja: 2011-10-09, 20:09
Lokalizacja: Iłowa

Post autor: lisek »

kolego co ty mu mówisz jeżeli poleci to papierami od 1500 do 2500 nigdy w życiu tego recznie nie wypoleruje ba smiem wątpic że g3 na szmacie gówno da, jeżlei ma być już recznie polerować g10 lub odpowiednik i jechano choc niewiem czy to ma sens lepeij pozyczyć (kupic polerke tanią mozna dostać od 100zł) lub dac jakiemus zaptrzyjaźnionemu warsztatowi co akurat niema roboty. pozdro
mlodyellow
Posty: 288
Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: mlodyellow »

Jeżeli ma wypłowiały cały lakier, to G10 to sobie może mózgownice wypolerować co najwyżej. To jest pasta wykończeniowa, więc nic mu to nie da. Musi najpierw ściąć utlenioną warstwę bezbarwnego, a dopiero potem kończyć polerowanie np. G10. A ręcznie to życzę powodzenia każdego rodzaju pastą... To samo tyczy się woskowania. Spędzisz nad tym i 10h, a i tak efekt będzie mizerny...
lisek
Posty: 272
Rejestracja: 2011-10-09, 20:09
Lokalizacja: Iłowa

Post autor: lisek »

zle sie zprecyzowałęm chodzi mi o to ze jeżeli ma zamiar robić recznie niema co sie zabierac za takie grube pasy jak g3 lub trzec papierem poniewz nigdy tego recznie nie wypoleruje, i jezeli ma byc recznie cos robione to g10
Pan Pingwin
Posty: 1
Rejestracja: 2019-01-15, 16:44

Re: Trabant 601 lakier prosze o mala pomoc!

Post autor: Pan Pingwin »

Past polerskich jest bardzo dużo, wystarczy spojrzeć choćby tutaj.
Zaczynamy od past grubościernych, a wykańczamy lekkościernymi. Trzeba pamiętać też o dobraniu odpowiadającej paście gąbki polerskiej. Ogólnie zajęcie czaso- i pracochłonne, ale warto się trochę pomęczyć dla efektu, a w kieszeni zostaje kilkaset złotych, bo warsztaty samochodowe liczą sobie niemało za taką usługę ;)
Odpowiedz