Mocowanie amortyzatora tył universal

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
panadol1234
Posty: 172
Rejestracja: 2011-05-15, 08:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Mocowanie amortyzatora tył universal

Post autor: panadol1234 »

Witam po długiej przerwie:)

Wracam do prac przy Trabancie i mam na tapecie tylne amortyzatory. Uprzedzając pytania- trabant Universal z resorem. Po demontażu okazało się że mam inaczej złożone górne mocowanie amortyzatora z lewej i prawej strony. Z prawej miałem tak:

amortyzator - metalowa duża podkladka (średnica amorka) - tej samej średnicy guma grubości 1cm - osłona amortyzatora - guma z kołnierzem wchodzacym w gniazdo kielicha.

Tyle od dołu.

U góry: guma - talezyk z rantem do góry - podkładka - nakrętka.

Z drugiej strony mialem zamienioną na amortyzatorze kolejność podkładki z gumą.

Nie mam nigdzie w posiadanej dokumentacji opisu takiej konstrukcji mocowania amortyzatora. Wszystko wygląda na oryginalne. Sa rysunki z jakimiś podwójnymi gumami nad osłona amortyzatora?.
Aha, dodam że zawieszenie pracowało dobrze, rozebrałem z powodu stuków (niegłośne, częste, na drobnych nierównościach) z jednej strony. No i nie wiem właśnie czy nie te stuki nie pochodziły z niewłaściwej kolejności montażu. Amortyzatory sprawne, suche, sprawdzone na stacji diagn.
Bross
Posty: 745
Rejestracja: 2011-03-17, 18:42
Lokalizacja: Katowice/Gdańsk

Post autor: Bross »

Dół Amortyzator:
1 metalowa duża podkładka (średnica amorka)
2 Osłona amortyzatora
3 Guma z kołnierzem wchodzącym w gniazdo kielicha.

Góra
1 Guma,
2 Talerzyk z rantem w DÓŁ tak co by gumę trzymał.
3 Podkładka
4 Nakrętka.


Borss
Awatar użytkownika
panadol1234
Posty: 172
Rejestracja: 2011-05-15, 08:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: panadol1234 »

Dzięki, złoże to jak należy:)
Odpowiedz