Regulacja Gażnika 28H1-1
Moderator: Mod Team
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 2012-02-06, 00:02
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
Witam również bym prosił o pomoc w regulacji gaźnika.
e-mail:zdzicho1995@vp.pl
e-mail:zdzicho1995@vp.pl
Gletscherblau Trabant 601 '89 - w trakcie remontu...
I jak z tym opisem regulacji?
Znalazłem taki opis: http://www.dziedzik.republika.pl/gaznik.pdf
ale bez opisu(zdjęć) gaźnika
Znalazłem taki opis: http://www.dziedzik.republika.pl/gaznik.pdf
ale bez opisu(zdjęć) gaźnika
- MacKozak-601
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-10-16, 11:50
- Lokalizacja: Kraków
Witam,
Czy ktoś może podać namiary na osobę/warsztat który ustawiłby totalnie rozregulowany gaźnik w trabancie 601 (w krakowie albo małopolsce)?
Jestem zdesperowany - trabanta mam już 5 lat i sporo zainwestowane, pieniędzy i trudu (hamulce tarczowe przód, zapłon elekt. z Czech, kolejny silnik poskładany od zera kilka miesięcy temu) i w idiotycznych okolicznościach poruszałem tą pierońską plombowaną śrubę składu mieszanki. We wszystkich 5 gaźnikach które mam. Dobra; wiem głupota itp. ale żywcem nie wiem co teraz zrobić.
Byłem w warsztacie w krakowie, nie pamiętam adrsu, gaźnik przeczyszczony, przedmuchany, ustawione wolne obroty; nie mam pretensi ale to nie to..
Czy jest gdzieś jakieś miejsce gdzie zrobią to tak jak trzeba; to jest z tym analizatorem spalin i ustawieniem zapłonu (jeśli trzeba).
Auto jeździ (żwawo) ale czuje że produkuje takie trucizny że sie nie da jeździć; albo siebie zatruje albo innych, wolne obroty 2tyś, spalanie 12l.. i nic nie daje kręcenie tymi srubkami, godzinami. Najprawdopodobniej się tego 'domowymi' metodami nie da już ustawić. Przecież nie wyrzuce sprawnego auta przez taką pierdołe.
A może tego się już nie da ustawić? Myślałem nawet żeby kupić ten regenorawny gaźnik z LDM-tunig.. (straszna cena ale naprawde nie wiem co robić) Kupował ktoś; wystarczy wyregulować wolne obroty po zainstalowaniu?
To jak by ktokolwiek mógł zaoferować fachową pomoc w regulacji gaźnika z tym analizatorem (odpłatnie też!) lub polecić inne rozwiązanie będę wdzięczny.
Pozdrawiam!
MKozak, kraków
Czy ktoś może podać namiary na osobę/warsztat który ustawiłby totalnie rozregulowany gaźnik w trabancie 601 (w krakowie albo małopolsce)?
Jestem zdesperowany - trabanta mam już 5 lat i sporo zainwestowane, pieniędzy i trudu (hamulce tarczowe przód, zapłon elekt. z Czech, kolejny silnik poskładany od zera kilka miesięcy temu) i w idiotycznych okolicznościach poruszałem tą pierońską plombowaną śrubę składu mieszanki. We wszystkich 5 gaźnikach które mam. Dobra; wiem głupota itp. ale żywcem nie wiem co teraz zrobić.
Byłem w warsztacie w krakowie, nie pamiętam adrsu, gaźnik przeczyszczony, przedmuchany, ustawione wolne obroty; nie mam pretensi ale to nie to..
Czy jest gdzieś jakieś miejsce gdzie zrobią to tak jak trzeba; to jest z tym analizatorem spalin i ustawieniem zapłonu (jeśli trzeba).
Auto jeździ (żwawo) ale czuje że produkuje takie trucizny że sie nie da jeździć; albo siebie zatruje albo innych, wolne obroty 2tyś, spalanie 12l.. i nic nie daje kręcenie tymi srubkami, godzinami. Najprawdopodobniej się tego 'domowymi' metodami nie da już ustawić. Przecież nie wyrzuce sprawnego auta przez taką pierdołe.
A może tego się już nie da ustawić? Myślałem nawet żeby kupić ten regenorawny gaźnik z LDM-tunig.. (straszna cena ale naprawde nie wiem co robić) Kupował ktoś; wystarczy wyregulować wolne obroty po zainstalowaniu?
To jak by ktokolwiek mógł zaoferować fachową pomoc w regulacji gaźnika z tym analizatorem (odpłatnie też!) lub polecić inne rozwiązanie będę wdzięczny.
Pozdrawiam!
MKozak, kraków
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Składam po czyszczeniu gaźnik 28h1-1 (kupiony na zapas), niebawem podzielę się spostrzeżeniami z ustawiania oraz testów
Znów wędrujemy ciepłym krajem,
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Rozmiary uszczelnień pasujące do gaźnika 28H1-1, przy czyszczeniu, remoncie powinno się je wymienić (na pierwszym zdjęciu pokazano uszczelnienie rozpylacza - oryginalnie było tam jakąś gumolajzą zalepione). Niektóre dysze do tego gaźnika (te mniejsze) są takie same jak w gaźnikach od Simsona.
Znów wędrujemy ciepłym krajem,
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Bardzo pomocne, w zestawach naprawczych drogo wychodzi a oringi kosztują grosze.
Na blogu opapl jest artykuł o regulacji gaznika też bardzo pomocne
Na blogu opapl jest artykuł o regulacji gaznika też bardzo pomocne
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Chciałbym dodać, że aby gaźnik dobrze działał nie może mieć luzu na osi przepustnicy a ta wyrabia otwór w korpusie od storny linki gazu..
Zrobiłem to co kolega wyżej pisze - wymiana wszystkich uszczelnień i... Du....a
Niestety luz powodował że gaźnik ciągnął lewe powietrze od strony linki.
Dopiero regeneracja polegające na wprasowaniu mosiężnej tulejki w obudowę gażnika załatwiła sprawę.
Podaję numer gdzie to robiłem 663x433x637 (bez x) - Pan Jacek.
Koszt ok 45 zł +przesyłka.
Zrobiłem to co kolega wyżej pisze - wymiana wszystkich uszczelnień i... Du....a
Niestety luz powodował że gaźnik ciągnął lewe powietrze od strony linki.
Dopiero regeneracja polegające na wprasowaniu mosiężnej tulejki w obudowę gażnika załatwiła sprawę.
Podaję numer gdzie to robiłem 663x433x637 (bez x) - Pan Jacek.
Koszt ok 45 zł +przesyłka.
Całe życie z 2 T
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Dokładnie tak jest, luz powoduje niemożność ustawienia wolnych obrotów. Jeżeli ktoś z Was zajmuje się motocyklami 2T, to sytuacja jest analogiczna. Zbyt duży luz między przepustnicą, a jej kanałem może doprowadzić do rozstroju nerwowego regulującego podczas walki z gaźnikiem. Jeżeli chodzi o traba, to w moim przypadku (w gaźniku ze zdjęć) otwór nie był zbytnio rozkalibrowany i ten mały oring załatwił sprawę. Natomiast w gaźniku, który obecnie mam założony w samochodzie już tak kolorowo nie jest (na zimnym nie ma mowy o wolnych obr. tylko na ciepłym jakieś są). Dobrze, że podałeś namiary, może sam skorzystam.
Znów wędrujemy ciepłym krajem,
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Może ktoś z Was posiada brakujący element? Jest to zaworek wzbogacający, ktorego nie było w kupionym gaźniku Zdjęcie bez
Zdjęcie poglądowe z zaworkiem
Zdjęcie poglądowe z zaworkiem
Znów wędrujemy ciepłym krajem,
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Jutro sprawdze I dam znać
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Oki, jakby się takie coś znalazło byłbym wdzięczny
Znów wędrujemy ciepłym krajem,
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
28h1-1 mam pare,chcesz np cały z urwanym uchem?
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Jeżeli jest Ci niepotrzebny, chętnie przygarnę. Ile byś chciał za niego?
Znów wędrujemy ciepłym krajem,
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
malachitową łąką morza.
Ptaki powrotne umierają
wśród pomarańczy na rozdrożach...
Re: Regulacja Gażnika 28H1-1
Dawaj dane na PW i jak to mówią w pewnej instytucji co łaska dobra duszyczko