Nowy Trabanciarz.

Moderator: Mod Team

lisek
Posty: 272
Rejestracja: 2011-10-09, 20:09
Lokalizacja: Iłowa

Post autor: lisek »

dziku : Źle na ciebie działa ct wracaj do gs po oglądać foty bo zaraz targniesz do góry zielonego :P
Awatar użytkownika
dzikU
Posty: 50
Rejestracja: 2011-06-09, 21:57
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: dzikU »

zielonego targne jak jeszcze mocniej siadzie ale nie więcej jak 1,5cm :D
Kumpelek

Post autor: Kumpelek »

dzikU pisze: Jak tak patrze to coraz bardziej zaczynają mi się podobać 'kozy' bez gleby bo jednak jazda po naszych drogach to jest tragedia ;)
starzejesz się 8)
Awatar użytkownika
Aren
Posty: 66
Rejestracja: 2011-06-05, 21:08
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: Aren »

pingor pisze:Co ty dajesz glebaj go i negatywy z tyłu :D

Będzie bosko wyglądać !
Co kto woli ale dla mnie brakuje jeszcze szerokiej stali :mrgreen:

moze sam najpierw zgleb swojego trabanta, a nie jak widze każdego do tego namawiasz? sam jezdzisz kozą a sie wymądrzasz :roll:
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

No przód mam ponad 2,5 zwoja w dół i ledwo się mieszczę nad progami zwalniającymi (dosłownie milimetrami czasem).... Autem jeżdżę codziennie i mam niestety gruntową drogę dojazdową to mam silnikiem jechać po asflacie ???
Fakt tył jest lekka koza bo zbyt twardy płyn wlałem do amortyzatorów i stoi za wysoko :x

Ale w wolnej chwili polecę z tyłem w dół i właśnie zastanawiałem się już nad lekkim negatywem. Nie wiem gdzie widziałeś u mnie wspomnianą "kozę" pomijając trochę tył, który będzie poprawiony.
Zgodzę się że twój niebieski leży wręcz na asfalcie, ale tym bym nie wjechał do domu coś czuje i jedynie w grę wchodził by air ride.

Skoro nie wierzysz:

Przed obniżaniem
Obrazek

Tak siedział tył po obniżaniu (koło po prawej) ale niestety wstało przez twardszy płyn w amortyzatorach:
Obrazek

Po obniżaniu z nowym płynem:
Obrazek
lisek
Posty: 272
Rejestracja: 2011-10-09, 20:09
Lokalizacja: Iłowa

Post autor: lisek »

pingor bo ty pomyliłeś się to ma być 5cm do ziemi a nie 5cm obniżone od seryjnego :lol:
Awatar użytkownika
Aren
Posty: 66
Rejestracja: 2011-06-05, 21:08
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: Aren »

Moja matka ma bardziej obnizonego golfa niz ty trabanta. Nikt ci nie kaze jezdzic po progach skoro taki glebofil z ciebie
a zaskocze cie, ja przejezdzam przez progi bez wiekszych problemow
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

No tylko 601 ma inaczej zawieszony silnik chyba i można go bardziej glebić. Ja na wyższych progach ocieram łapami od silnika i hak holowniczy już urwałem ... Tył pójdzie niżej a z przodu chyba jedynie co zostało mi obniżyć zderzak bo jak zejdę niżej to ani nie skręcę kół, ani nie przejadę przez żaden próg bo zostawię silnik. Fakt mam zbyt wysoko zawieszony przedni zderzak i nie ma takiego efektu.

Jak mierzyłem to chyba 8 cm od ziemi jest (od elementu z żółtym piaskiem)
To ile ma być 2 cm???

Obrazek

PS. być może przyjdą 14 felgi na mniejszym profilu i wizualne wrażenia będą lepsze
krzychulec12
Posty: 286
Rejestracja: 2012-05-17, 20:40
Lokalizacja: Górzyca

Post autor: krzychulec12 »

Ej koledzy chyba nie o to tu chodzai aby się chwalić lto większą glebę zaliczył, bo jeśli tak, to pochwalę się.
Parę lat temu tak się nawaliłem że leżałem na glebie parę godzin. I kto je3st lepszy??? :)
Do tej pory 3x601
Obecnie odrestaurowywany Kombik 601
oraz IFA Camptourist CT6-1
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

krzychulec12 pisze:Ej koledzy chyba nie o to tu chodzai aby się chwalić lto większą glebę zaliczył, bo jeśli tak, to pochwalę się.
Parę lat temu tak się nawaliłem że leżałem na glebie parę godzin. I kto je3st lepszy??? :)
I like you :] hehe
Jacon
Posty: 11
Rejestracja: 2012-07-15, 10:47
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jacon »

Witam serdecznie na forum, od niedzieli jestem posiadaczem trampka 1,1 rok 91'
Jest dużo do ogarnięcia ale jakoś dam sobie radę.
Zakupu dokonałem po tym jak przed przypadek byłem na zlocie w Gdyni i tak się nakręciłem że już go mam i to kombi tak jak chciałem :mrgreen:
Niech moc będzie z wami
Trabi 1.1 Universal 91' Qek Junior 90'
Awatar użytkownika
tata_jerzyka
Posty: 199
Rejestracja: 2011-10-21, 11:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: tata_jerzyka »

Glebcie te auta, glebcie... A potem płaczcie że wam karoseria się rozjechała albo plastiki odpadają :roll:
Jacon, chyba tematy pomyliłeś ziąąą
(S)TRABANT 1.6Ti Universal
W1 TRABI
Nigdy nie odmawiam pomocy!
Pomogłem? ---> klik "POMÓGŁ".
Awatar użytkownika
ZBAWICIEL
Posty: 295
Rejestracja: 2012-07-06, 15:14
Lokalizacja: Kołobrzeg

Uważam że...

Post autor: ZBAWICIEL »

Ja uważam że każdy kto posiada Trabiego wie jakie to wspaniałe auto, każdy w jakiś sposób go kocha i żyje z nim, i myślę że nie potrzebne jest tutaj prześciganie się czy ktoś ma lepszego czy ładniejszego czy w jakikolwiek zbajerowanego. Uważam że każdy Trabi jest wspaniały nawet jak gdzieś przejeżdzam i widzę na uboczu zaniedbanego aż łezka się w oku kręci. Tak więc nie spierajmy się. Trabi to zawsze Ten Trabi. Pozdrawiam.
Elwis
Posty: 99
Rejestracja: 2011-11-05, 20:09
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Elwis »

Jak człowiek młody to do gleby ciągnie i nie ważne że nerki i du.a boli a jaka już latka przelecą to trzeba na kozę zasiąść bo tak wygodniej.Trabantów mało na ulicy bo te z glebą po za osiedla się nie ruszają bo leżący policjant za wysoki a te normalne kozy na wymarciu
Cieszmy się z każdego widzianego Trabanta na ulicy.Ja swoim prawie codziennie do Katowic do roboty śmigam. :)
krzychulec12
Posty: 286
Rejestracja: 2012-05-17, 20:40
Lokalizacja: Górzyca

Post autor: krzychulec12 »

Taaak Robercik, rusz wreszcie tyłek podnieś go o jakieś min 3 cm i na przegląd, bo Wojtek już szykuje się do malowania, ja ( jak zwykle z chorą nadzieją ) w tym tygodniu jazdy próbne, a Nasz kolega Rafał tylko czeka na wspólny wypad na nadmorskie trasy.
Jeśli masz jakieś kłopoty z przeglądem daj znać, może coś poradzimy wspólnie.
Do tej pory 3x601
Obecnie odrestaurowywany Kombik 601
oraz IFA Camptourist CT6-1
Odpowiedz