Trabant 601 lakier prosze o mala pomoc!
Moderator: Mod Team
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-12-16, 22:18
- Lokalizacja: Zakopane
Trabant 601 lakier prosze o mala pomoc!
Witam serdedcznie wszystkich mam pytanie odnosnie doprowadzenia lakieru w trabancie do lepszego stanu niz jest obecnie a mianiowicie naswietle temat bo nie mam zdjecia jak to wyglada. A wiec trabant ktorego kupilem ma wyplowialy kolor zmatowial i w zwiazku z tym pytanko do doswiadczonych jaka pasta go zrobic i chodzi mi tu wylocznie o polerowanie reczne czyli szmatka i do dziela poniewaz polerki elektrycznej nie mam. Dziekuje z gory za pomoc i pozdrawiam.
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
kolego co ty mu mówisz jeżeli poleci to papierami od 1500 do 2500 nigdy w życiu tego recznie nie wypoleruje ba smiem wątpic że g3 na szmacie gówno da, jeżlei ma być już recznie polerować g10 lub odpowiednik i jechano choc niewiem czy to ma sens lepeij pozyczyć (kupic polerke tanią mozna dostać od 100zł) lub dac jakiemus zaptrzyjaźnionemu warsztatowi co akurat niema roboty. pozdro
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Jeżeli ma wypłowiały cały lakier, to G10 to sobie może mózgownice wypolerować co najwyżej. To jest pasta wykończeniowa, więc nic mu to nie da. Musi najpierw ściąć utlenioną warstwę bezbarwnego, a dopiero potem kończyć polerowanie np. G10. A ręcznie to życzę powodzenia każdego rodzaju pastą... To samo tyczy się woskowania. Spędzisz nad tym i 10h, a i tak efekt będzie mizerny...
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2019-01-15, 16:44
Re: Trabant 601 lakier prosze o mala pomoc!
Past polerskich jest bardzo dużo, wystarczy spojrzeć choćby tutaj.
Zaczynamy od past grubościernych, a wykańczamy lekkościernymi. Trzeba pamiętać też o dobraniu odpowiadającej paście gąbki polerskiej. Ogólnie zajęcie czaso- i pracochłonne, ale warto się trochę pomęczyć dla efektu, a w kieszeni zostaje kilkaset złotych, bo warsztaty samochodowe liczą sobie niemało za taką usługę
Zaczynamy od past grubościernych, a wykańczamy lekkościernymi. Trzeba pamiętać też o dobraniu odpowiadającej paście gąbki polerskiej. Ogólnie zajęcie czaso- i pracochłonne, ale warto się trochę pomęczyć dla efektu, a w kieszeni zostaje kilkaset złotych, bo warsztaty samochodowe liczą sobie niemało za taką usługę