NOWY Chabrowy

Moderator: Mod Team

poliko2004
Posty: 17
Rejestracja: 2012-07-25, 14:16
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: poliko2004 »

Kosztuje mnie ten Trabi juz tyle, ze zaczne sie rozgladac za sprzedaza nerki( wiadomosc na priv) :mrgreen: ale to dlatewgo ze wszytskie czesci kupuje na Alledrogo a tam sie cenia wszelkie czesci do trabanta niestety. Dobrze ze juz mam praktycznie wszytsko co potrzebne ;)
Janiszewski
Kumpelek

Post autor: Kumpelek »

czasem na allegro jest taniej niż od niektórych forumowiczów :P

a co do tylnych kloszy od marguta, ja kupiłem takie ze 3lata temu i musiałem dać śrubki z mniejszym łebkiem niż oryginalne :P ale przylegały normalnie :) Czasem obudowy lamp są jakieś rzemieślnicze i przez to klosze źle leżą :P

lampy z golfa to nic trudnego :P straszą Cię tylko filozofią z zakładaniem. :P Na germanstyle.pl kiedyś była cała foto instrukcja zakładania ;)
Awatar użytkownika
dzikU
Posty: 50
Rejestracja: 2011-06-09, 21:57
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: dzikU »

Standardowe z golfa to nic trudnego ale te z ringami są podobno większe na średnicy.
Ale może nie wszystkie?
Awatar użytkownika
piasek_71
Posty: 94
Rejestracja: 2012-04-12, 07:53
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: piasek_71 »

poliko2004 pisze:Kosztuje mnie ten Trabi juz tyle, ze zaczne sie rozgladac za sprzedaza nerki
no niestety miłość do ukochanego samochodu kosztuje ;)

ja też w swojego inwestuję i udoskonalam :)

pomimo że mam drugie auto ( nowe :!: ) to i tak Trabi na pierwszym miejscu .
Trabant 601 Kombi 1985 r. oraz Punto Grande 2011 r.

http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

Kumpelek pisze:
lampy z golfa to nic trudnego :P straszą Cię tylko filozofią z zakładaniem. :P Na germanstyle.pl kiedyś była cała foto instrukcja zakładania ;)
Dokładnie wg tego chciałem zrobić i się nieźle przejechałem na tym ...

To że ramki trzeba podciąć i wygiąć to był najmniejszy problem akurat.

Każdy ma swoją teorię na ten temat i zależy co dla kogo znaczy bez problemu.

Na germanie wszystko robią bezproblemowo. Normalnie wchodzi 5 min i gotowe. Tylko ciekawe czemu jakoś zegary z Łady mi tak o cyk w 5 min nie działały albo centralny zamek nie chciał działać od razu. No podobno to jest wszystko tak proste ...

Może dla tzw. druciarzy dużo rzeczy jest bez problemu. Jednak zależało mi dobrym wykonaniu, w wypadku lamp na dobrej regulacji, centralny zamek mam tak że awaryjnie kluczykiem go otworze (od czasu założenia do samochodu ani razu mi nic nie szwankowało jeszcze) :]

Także chyba najlepiej będzie jak kolega sobie kupi jakieś lampki na alledrogo i sam zobaczy jak wygląda sprawa. Jedyne co to nie polecam tych za 30 zł.... Chyba że nigdy nie jeździ się w nocy
Kumpelek

Post autor: Kumpelek »

a jakie to są za 30zł?
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

http://allegro.pl/reflektory-reflektor- ... 66458.html

Chociażby coś takiego.... Jest troche takich ...
Pssssyt Psssyt - Trabi AIR RIDE and BBS RM !
poliko2004
Posty: 17
Rejestracja: 2012-07-25, 14:16
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: poliko2004 »

No i jest wlasnie tak duzo roznej masci lamp od 30 do 330 ze nie wiem jakie kupic, tym bardziej ze jezeli nie pasuja w takiej formie ze wkladam je po prostu w miejsce starych i pasuje, to sam tego nie zrobie, bo nie lubie przeklinac w obecnosci Trabiego :D

[ Dodano: 2012-11-08, 22:58 ]
A lampy które mam pamietaja zamierzchłe czasy i nie nadaja sie do nowego wygladu. Ma jeszcze Mar-Gut wkłady reflektora,ale wydaja mi sie juz jakies stare z wygladu od razu, a golfowe lsnia ładnie ;)
Janiszewski
Awatar użytkownika
Robson
Posty: 287
Rejestracja: 2011-11-04, 19:14
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Robson »

W swoim pierwszym Trabim mialem lampy od Polo mk1 i byly nawet troszke mniejsze niz ori.
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

Nie wiem już sam ... Ja miałem z golfa 2 i wiem że to nie tak cacy.
Na germanie i tutaj też gdzieś czytałem że to nie ma takiego znaczenia czy golf1 czy 2 i że wgl to nie problem. Y mnie konstrukcyjnie trochę te lampy się różnią i osobiście bał bym się trochę jeździć na tych śmiesznym trabantowych uchwycikach na sprężynkach od długopisu...

No chyba że u mnie ktoś już coś z tym tworzył ale wątpie.

Nie pamiętam teraz dokładnie ale trabantowe lampy miały chyba niecałe 30cm a moje z 32 cm średnicy, ale też różniły się konstrukcyjnie i nie weszły by na te oryginalne łapki od mocowań bez rozginania i napychania tego na chama, szkoda mi było też klosza że się porysuje. Także chyba kolega musi poszukać najmniejszych na allegro ale mówię byle nie w tych aukcjach za 30 zł.... To już lepiej zostawić sobie oryginalne !
Awatar użytkownika
Dymator
Posty: 243
Rejestracja: 2011-05-05, 09:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Dymator »

pingor pisze: .... Jedyne co to nie polecam tych za 30 zł.... Chyba że nigdy nie jeździ się w nocy
Mam takie clear'y i nie zauważyłem nic negatywnego względem świecenia nocą, więc nie wiem skąd te obserwacje u kolegi? :)
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

Wystarczy je porównać z trabantowymi albo oryginalnymi golfa jest różnica. Na przeglądzie łuna świecenia też będzie inna. Ale oczywiście niektórzy cieszą się tymi za 30 zł i nie mają uwag. Nie neguje da się na tym jeździć itd. Jednak jakość wykonania, dokładność i szczelność na pewno jest trochę inna. Ja mam grubą szybę przednią, nie matowieje ani nie rysuje się i lampy są 100% szczelne (nie parują).

Ja wyraziłem tylko swoje zdanie że wolałem dopłacić i kupić coś porządnego bo to jednorazowy zakup ;D A to że mam ringi to akurat bajer i na tym nie opieram swoich opinii.
poliko2004
Posty: 17
Rejestracja: 2012-07-25, 14:16
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: poliko2004 »

Ja tez wole dopłacic troche kasy, ze by mialo to i wyglad i działało . Nie jestem przeciwny jakims zamiennikom, bo wiekszosc jest z tej samej fabryki tylko nie ma znaczka DDR, czy w tym przypadku VW, ale nie bede ustawal w poszukiwaniu jednak clearow z golfa do trabiego bo strasznie kreci mnie ich wyglad ;)
Janiszewski
Awatar użytkownika
Dymator
Posty: 243
Rejestracja: 2011-05-05, 09:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Dymator »

Jeździłem 2 lata trabim w każdą pogodę i nie zaobserwowałem parowania wewnątrz ani też jak niektórzy straszą rdzewienia lub też nalotów na lustrach. W tym roku minie 4 lata i nadal nic się nie dzieje także jeżeli ktoś ma nieco skromny budżet to nie widzę przeciwwskazań żeby kupić clear'y za 30 zł bo DDR'owe garnki i gumowe nakładki jednak swoje robią :) Nie widzę po prostu sensu przepłacać. Na przykładzie moich zderzakowych halogenów z golfa III gdzie mimo, że są zasłonięte chlapaczami to jednak od wewnątrz parują i chrom zaczynał czarnieć, najpierw kupiłem nowe te same, po roku czasu znowu chrom szlag trafił, później kupiłem droższe mając nadzieje, że będą szczelniejsze i w niedalekim czasie też je szlag trafił , ostatecznie kupiłem te tańsze i są suchutkie do dziś :) Zapewne dlatego, że jazda trabim odbywa się w suche i ciepłe dni no i nie stoi pod chmurką.
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
maxxx601
Posty: 300
Rejestracja: 2011-07-31, 13:15
Lokalizacja: Bdg

Post autor: maxxx601 »

Dymator, zapewne że Pingor co drugi post gada straszne PIERDOŁY, powtarza się i myśli że wszystkie rozumy pozjadał :D
Odpowiedz