Tarcza kotwiczna (601)

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
panadol1234
Posty: 172
Rejestracja: 2011-05-15, 08:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Tarcza kotwiczna (601)

Post autor: panadol1234 »

Wiem że niektórzy wymieniają bębny na tarcze z przodu i modyfikują tez tył Traba. Moja ciekawość w tej kwestii dotyczy tarczy kotwicznej z tyłu. Tarcza jest nitowana do obudowy piasty i jestem ciekawy czy można wymienić tarczę usuwając nity i zastępując je śrubami. Czy to się sprawdza, jak to jest?
wnuq

Post autor: wnuq »

sprawdza się i jest dobrze. warunkiem jest zastosowanie nowego adaptera pod tarczę kotwiczną czy jarzmo z odpowiedniej twardości stali. śruby najlepiej o wytrzymałości 10.9
Awatar użytkownika
panadol1234
Posty: 172
Rejestracja: 2011-05-15, 08:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: panadol1234 »

wnuq, ja akurat potrzebuję wymienić tarczę kotwiczną w jednym z tylnych wahaczy (strasznie pognita, wytarte gniazdo szczęk na dole)i zastanawiałem się czy mogę te własnie nity zastąpić śrubami.
wnuq

Post autor: wnuq »

możesz spokojnie to zrobić. Tylko kup śruby 10.9
Awatar użytkownika
panadol1234
Posty: 172
Rejestracja: 2011-05-15, 08:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: panadol1234 »

Moja dziękować:)
marszal
Posty: 32
Rejestracja: 2011-05-05, 09:28
Lokalizacja: Jasło

Post autor: marszal »

Ja mam sruby 8.8 w adapterach i wsio tez jest git tarcze od audi a4
Awatar użytkownika
panadol1234
Posty: 172
Rejestracja: 2011-05-15, 08:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: panadol1234 »

No OK a tak z pamięci któryś z was może podać rozmiar śruby i długość? Acha i dawaliście z jakimis podkładkami, a może samokontrujące nakrętki?
wnuq

Post autor: wnuq »

dawałem nakrętki też 10.9 i podkładki sprężynowe.
marszal pisze:Ja mam śruby 8.8 w adapterach i wsio tez jest gti
z całym szacunkiem, ale tutaj działają spore siły skrętne i nie tylko. wole widzieć koła tylko po zatrzymaniu, a nie jak mnie wyprzedza. to akurat jakaś badziewna oszczędność albo pośpiech. trzeba było 5.8 założyć
Odpowiedz