Witam.
Jako nowicjusz forum witam i pozdrawiam wszystkich.
To mój drugi Trabant.
Pierwszym jeździłem w latach 1988-1990 rocznikiem 1976
Obiecałem sobie wtedy że jeszcze kiedyś muszę to powtórzyć.
Minęło lat 25 i kupiłem znowu mając lat 53
Nie wiem gdzie szukać jak następowały zmiany.
Coś mi nie pasuje w tym moim.
Papiery w porządku. Dwóch właścicieli starszych panów.
Rocznik 1973, w papierach ok, na tabliczce znamionowej ok, a w środku jakby nowszy i nie wiem dlaczego bo pan się zastrzega że żadnych zmian nie było.
Szyby z tyłu uchylne.
Jakieś porady ?
pozdro
Asaf
Nie można dodać zdjęć.
601 1973 z opolskiego
Moderator: Mod Team
601 1973 z opolskiego
Trabant 601 1973
Wartburg 353 1988
Polski Fiat 125p 1973
Skoda 120 GLS 1988
Żuk A 15C 1986
itd.
Wartburg 353 1988
Polski Fiat 125p 1973
Skoda 120 GLS 1988
Żuk A 15C 1986
itd.
No właśnie.magik pisze:jak szyby uchylne to już nie 73. Szczepan mówiąc kolokwialnie
Ma też zagłówki, i nowszą deskę, inne ogrzewanie chyba.
Jak to możliwe ? czy gdyby była zmieniana karoseria to została by tabliczka znamionowa ?
koła chyba też nowsze. Nie rozumiem tego.
Nie można wkleić zdjęć. Wtedy można by pokazać.
Trabant 601 1973
Wartburg 353 1988
Polski Fiat 125p 1973
Skoda 120 GLS 1988
Żuk A 15C 1986
itd.
Wartburg 353 1988
Polski Fiat 125p 1973
Skoda 120 GLS 1988
Żuk A 15C 1986
itd.
kiedyś w aso praktykowało się zmianę całej budy jeśli naprawa się nie opłacała. czy jakoś tak.
rok produkcji budy masz na ścianie grodziowej koło baku.
rok produkcji budy masz na ścianie grodziowej koło baku.
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Tak , jest tam tabliczka znamionowa wyglądająca na bardzo prawdziwą i na niej właśnie jest 1973J.J. pisze:kiedyś w aso praktykowało się zmianę całej budy jeśli naprawa się nie opłacała. czy jakoś tak.
rok produkcji budy masz na ścianie grodziowej koło baku.
Trabant 601 1973
Wartburg 353 1988
Polski Fiat 125p 1973
Skoda 120 GLS 1988
Żuk A 15C 1986
itd.
Wartburg 353 1988
Polski Fiat 125p 1973
Skoda 120 GLS 1988
Żuk A 15C 1986
itd.
tabliczke zarówno znamionową, jak i pole numerowe można (ale, hehe, nie wolno) przełożyć za pomocą śrubokręta, młoteczka i butaprenu w 15 minut licząc zaschnięcie kleju. Natomiast, jak masz nowszą budę (po 84 chyba?) to patrząc od przodu auta, po prawej stronie masz wybite np. 6/88 , 3/86 co oznacza po prostu miesiąc i rok. W niemczech najczęsciej w przypadku przekładki pojawiał się w dowodzie numer z E na początku (ersatzkarosserie-karoseria zastępcza) u nas w większości przypadków nikt nie bawił się w takie subtelności i karoseria po wymianie nie zmieniała numerów- ot, taka polska specyfika. Ale się nie przejmuj- takie auto jest absolutnie zgodne z tak zwaną prawdą czasu, czasu w którym reanimowało się każdego trupa, bo nie było czym jeździć- a "jak było, to ja już z samych filmów wiem". Od razu uprzedzając wydarzenia w WK, albo w ubezpieczalni będą mieli prawdopodobnie pretensje o krótki VIN- mogą Cię pocałować w d..e, vin był kiedyś taki, a nie inny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Jeden LUD!