Witam,
Zastanawiam się czym trwale zabezpieczyć układ wydechowy przed korozją.
Kiedyś czyściłem tłumik i malowałem go farbą wysokotemperaturową w sprayu i gó..no to dało.Farba po kilku miesiącach schodzi z tłumika i pojawia się korozja. Musiałbym go co roku demontować , czyścić i malować.
Macie coś sprawdzonego co wytrzyma te dwa - trzy lata ?
Będę piaskował niebawem cały układ wydechowy i chciałem to porządnie zrobić.
Układ wydechowy, jak trwale zabezpieczyć przed rudą ?
Moderator: Mod Team
Układ wydechowy, jak trwale zabezpieczyć przed rudą ?
Trabant 601 S universal - 1984r.....pod maską typowa AWARIA, czyli chodzi na dwa gary, brak mu mocy, nierówno pracuje, poza tym bierze olej i dymi.... jak to DWUSÓW
Nie wiem czy dobrze podpowiem, ale ja bym spróbował pomalować najpierw jakimś Brunoxem/Cortaninem. Potem podkład (reaktywny?) i na to dopiero właściwa farba. Aczkolwiek z tego co wiem, to tłumiki rdzewieją od środka w wyniku działania kwasów w spalinach.
601s Deluxe '90
1.1 Universal '91
Niewiadow N126d
IFA HP-400
1.1 Universal '91
Niewiadow N126d
IFA HP-400
ogarnij z nierdzewki
najlepsze rozwiązanie.
najlepsze rozwiązanie.
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Dzięki za rady.
Nierdzewka - fajnie, ale może później...
Brunoxy , epoksydy itp , odpadają ze względu na temperaturę...
Znalazłem coś takiego.
http://www.noxan.pl/sklep/farby-zaroodp ... -750c.html
Pomaluję , spróbują i zdam relację.
Nierdzewka - fajnie, ale może później...
Brunoxy , epoksydy itp , odpadają ze względu na temperaturę...
Znalazłem coś takiego.
http://www.noxan.pl/sklep/farby-zaroodp ... -750c.html
Pomaluję , spróbują i zdam relację.
Trabant 601 S universal - 1984r.....pod maską typowa AWARIA, czyli chodzi na dwa gary, brak mu mocy, nierówno pracuje, poza tym bierze olej i dymi.... jak to DWUSÓW
cwaja to dotyczy w małym stopniu, bo się wydech nagarem impregnuje i nie gnije od środka.Spejson pisze:Nie wiem czy dobrze podpowiem, ale ja bym spróbował pomalować najpierw jakimś Brunoxem/Cortaninem. Potem podkład (reaktywny?) i na to dopiero właściwa farba. Aczkolwiek z tego co wiem, to tłumiki rdzewieją od środka w wyniku działania kwasów w spalinach.
Jeden LUD!
Ja czyscilem co roku i po 10 latach wydech wciaz nie musial byc nigdzie latany. A byl to polski zamiennik. Jak chcesz lepsza farbe to polecam tempertaturowa do kominkow z castoramy, czarny mat a wiec duzo pigmentu w farbie. Jakies 40-50zl puszka. Nie wiem czemu ci ta farba odpada - albo za grubo, nie ta temperatura lub zle odtluszczone. Raczej zawsze rdza przerasta przez spray predzej.