Witam - dopieszczam mojego Tabancika
Moderator: Mod Team
Witam - dopieszczam mojego Tabancika
Witam szanownych użytkowników Trabantów !!!
W latach 1992-1994 byłem właścicielem 601-nki.
Niestety sprzedałem go - dzisiaj bardzo żałuję !
Obecnie poszukuję dobrej 601-nki !!!
Ale mogę się powchwalić, że pozostawiłem od 30 lat w użytkowaniu ETZ 250 którą zrobiłem ponad 250 000 km.
Przejechałem nią pół Europy... Ostania wyprawa w 2011 na Krym :-)
W tym czasie zajechałem jeszcze 2 motocykle japońskie a jednym Honda Deauville jeżdzę do dziś :-)
[ Dodano: 2015-12-24, 00:49 ]
https://youtu.be/mtoczF1E4kk
To link do filmu na Youtobe.
[ Dodano: 2016-01-22, 09:16 ]
Właśnie dopieszczam mojego Tabancika, stąd cicho w temacie ponieważ hobbystycznie sam robię wszystko przy moim samochodzie no i brak czasu :-)
Co zrobiłem
1. Kompletny remont silnika regenerowany wał+szlif+stawidła - powód ponad 1mm luz na stopie korbowodu.
2. Regeneracja+regulacja gaźnika. I tutaj miałem przeboje, które trwały 2 dni. Nie mogłem wyregulować gaźnika ponieważ w rurce gdzie połącza się wąż paliwowy utknął płaski kawałek aluminium. Gdy leciało paliwo obracał się jak przepustnica i blokował przepływ paliwa. Trabant chodził po chwili gasnął.
3. Założyłem elektrozawór odcinający paliwo przy wyłączonym silniku.
4.Wymieniłem dziurawy tłumik przedni ponieważ spaliny trafiały do środka pojazdu.
4. Wymieniłem wszystkie gumowe węże oraz przewody WN z powodu zużycia.
Obecnie mechanicznie Trabi , mechanicznie bez zarzutu - chodzi cichutko i równo :-)
W latach 1992-1994 byłem właścicielem 601-nki.
Niestety sprzedałem go - dzisiaj bardzo żałuję !
Obecnie poszukuję dobrej 601-nki !!!
Ale mogę się powchwalić, że pozostawiłem od 30 lat w użytkowaniu ETZ 250 którą zrobiłem ponad 250 000 km.
Przejechałem nią pół Europy... Ostania wyprawa w 2011 na Krym :-)
W tym czasie zajechałem jeszcze 2 motocykle japońskie a jednym Honda Deauville jeżdzę do dziś :-)
[ Dodano: 2015-12-24, 00:49 ]
https://youtu.be/mtoczF1E4kk
To link do filmu na Youtobe.
[ Dodano: 2016-01-22, 09:16 ]
Właśnie dopieszczam mojego Tabancika, stąd cicho w temacie ponieważ hobbystycznie sam robię wszystko przy moim samochodzie no i brak czasu :-)
Co zrobiłem
1. Kompletny remont silnika regenerowany wał+szlif+stawidła - powód ponad 1mm luz na stopie korbowodu.
2. Regeneracja+regulacja gaźnika. I tutaj miałem przeboje, które trwały 2 dni. Nie mogłem wyregulować gaźnika ponieważ w rurce gdzie połącza się wąż paliwowy utknął płaski kawałek aluminium. Gdy leciało paliwo obracał się jak przepustnica i blokował przepływ paliwa. Trabant chodził po chwili gasnął.
3. Założyłem elektrozawór odcinający paliwo przy wyłączonym silniku.
4.Wymieniłem dziurawy tłumik przedni ponieważ spaliny trafiały do środka pojazdu.
4. Wymieniłem wszystkie gumowe węże oraz przewody WN z powodu zużycia.
Obecnie mechanicznie Trabi , mechanicznie bez zarzutu - chodzi cichutko i równo :-)
Ostatnio zmieniony 2016-01-26, 16:48 przez mczmok, łącznie zmieniany 1 raz.
Całe życie z 2 T
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
Trabanciarz DDR,
http://allegro.pl/elektro-zawor-valtek- ... 09573.html
[ Dodano: 2016-01-24, 09:36 ]
Zasilanie wziąłem z cewek, bo blisko :-) , gdy włączam zapłon elektrozawór puszcza paliwo.
http://allegro.pl/elektro-zawor-valtek- ... 09573.html
[ Dodano: 2016-01-24, 09:36 ]
Zasilanie wziąłem z cewek, bo blisko :-) , gdy włączam zapłon elektrozawór puszcza paliwo.
Całe życie z 2 T
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
- Chris25
- Klubowicz
- Posty: 615
- Rejestracja: 2011-03-09, 12:39
- Lokalizacja: Złotniki k/Poznania
- Kontaktowanie:
Re: Witam
Witaj dzielny i wierny użytkowniku 2T Do zobaczenia na zlocie lub w innych okolicznościach przyrodymczmok pisze:Witam szanownych użytkowników Trabantów !!!
W latach 1992-1994 byłem właścicielem 601-nki.
Niestety sprzedałem go - dzisiaj bardzo żałuję !
Obecnie poszukuję dobrej 601-nki !!!
Ale mogę się powchwalić, że pozostawiłem od 30 lat w użytkowaniu ETZ 250 którą zrobiłem ponad 250 000 km.
Przejechałem nią pół Europy... Ostania wyprawa w 2011 na Krym :-)
W tym czasie zajechałem jeszcze 2 motocykle japońskie a jednym Honda Deauville jeżdzę do dziś :-)
[ Dodano: 2015-12-24, 00:49 ]
https://youtu.be/mtoczF1E4kk
To link do filmu na Youtobe.
[ Dodano: 2016-01-22, 09:16 ]
Właśnie dopieszczam mojego Tabancika, stąd cicho w temacie ponieważ hobbystycznie sam robię wszystko przy moim samochodzie no i brak czasu :-)
Co zrobiłem
1. Kompletny remont silnika regenerowany wał+szlif+stawidła - powód ponad 1mm luz na stopie korbowodu.
2. Regeneracja+regulacja gaźnika. I tutaj miałem przeboje, które trwały 2 dni. Nie mogłem wyregulować gaźnika ponieważ w rurce gdzie połącza się wąż paliwowy utknął płaski kawałek aluminium. Gdy leciało paliwo obracał się jak przepustnica i blokował przepływ paliwa. Trabant chodził po chwili gasnął.
3. Założyłem elektrozawór odcinający paliwo przy wyłączonym silniku.
4.Wymieniłem dziurawy tłumik przedni ponieważ spaliny trafiały do środka pojazdu.
4. Wymieniłem wszystkie gumowe węże oraz przewody WN z powodu zużycia.
Obecnie mechanicznie Trabi , mechanicznie bez zarzutu - chodzi cichutko i równo :-)
P.S.
250000 na ETZ robi wrażenie