Witam!
Mój silnik 1.3 trochę kuleje. Na gładzi cylindra są wżery, a oprócz tego po rozgrzaniu na wolnych obrotach świeci kontrolka oleju. Chciałbym zrobić z tym porządek, a ponieważ w garażu leży jeszcze motor 1.1 chciałbym zrobić z tym porządek. Koncepcja jest taka, żeby użyć bloku od 1.1 i wrzucić do niego bebechy od 1.3. Chciałbym zrobić szlif wału i dać nowe panewki, oraz szlif cylindrów na pierwszy nadwymiar. Pytanie brzmi, czy przy takim szlifie trzeba też wymieniać tłoki na nadwymiarowe, czy wystarczą tylko nowe pierścienie? Czy szlif wału też jest konieczny?
Szlif na pierwszy nadwymiar
Moderator: Mod Team
Szlif na pierwszy nadwymiar
Trabant 6o1.3 Staś Skończony!
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Tak myślałem. Pora więc rozebrać stare 1.1 i przyjrzeć się gładziom i średnicom cylindrów. Bo pakowanie 1400zł w nadwymiarowe tłoki nie jest miłą perspektywą
Trabant 6o1.3 Staś Skończony!
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Mam jeszcze nadzieję, że mój mechanik ma ciągle jeszcze blok o którym dawno temu mi mówił. I że nie będzie chciał za niego miliona
BTW dla potomnych. Nowe tłoki ze sworzniami i pierścieniami w ASO VW kosztują bagatelka 900zł brutto. I nie są już produkowane. Zostają zamienniki po ok 350zł
BTW dla potomnych. Nowe tłoki ze sworzniami i pierścieniami w ASO VW kosztują bagatelka 900zł brutto. I nie są już produkowane. Zostają zamienniki po ok 350zł
Trabant 6o1.3 Staś Skończony!
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA