zawór membranowy

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

convers
Posty: 1
Rejestracja: 2016-08-23, 19:50
Lokalizacja: gorzow wlkp

zawór membranowy

Post autor: convers »

dobry wieczor panstwu
mam nadzieje ze pisze w dobrym dziale.
od pewnego czasu zastanawiam sie nad przerobieniem org dolotu 601a dokladnie wstawieniem membrany.Troche szukalem ale nie znalazlem nic o takiej przerobce jak pewnie wiecie zapobiega to cofaniu mieszanki z skrzyni korbowej I poprawia elastycznosc silnika. Wieleu posiadaczy motorow w 2t przeprowadzilo ten zabieg I wyszlo korzystnie ale jak to sie bedzie mialo w 601? mam warunki I pomysl ale chetnie wyslucham opini ,porad ;) moze ktos nad tym myslal lub sie bardziej zna... oczywiscie tez bedzie generalka porting I napewno inny gaznik z motocykla I nie chodzi mi o ful tuning staruszka tylko jakby usprawnienie
zgory dziekuje ipozdrawiam.

[ Dodano: 2016-08-24, 19:29 ]
nikt nic nie poradzi zero opini nic :?:

[ Komentarz dodany przez: Drabi: 2016-08-31, 17:54 ]
Przypominam o stosowaniu interpunkcji i poprawnej polszczyzny!
Ostatnio zmieniony 2016-08-31, 16:48 przez convers, łącznie zmieniany 1 raz.
bum wrrum bum bum
Awatar użytkownika
Spejson
Posty: 138
Rejestracja: 2015-09-01, 19:55
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: Spejson »

convers pisze:nikt nic nie poradzi zero opini nic :?:
Po prostu tutaj nikt nie zajmuje się głupotami. To już nie te czasy. Trabanta się akceptuje takiego jaki jest albo kupuje się inne auto. Proste.
601s Deluxe '90
1.1 Universal '91
Niewiadow N126d
IFA HP-400
Awatar użytkownika
Drabi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1006
Rejestracja: 2011-05-05, 22:14
Lokalizacja: Bytom/Ruda Śląska

Post autor: Drabi »

Spejson, widzę, że ostrzeżenia nie pomagają. Pytać każdy może i to nie znaczy, że należy od razu opryskliwie odpowiadać. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie to się po prostu nie wypowiadaj - pisząc na forum akceptujesz regulamin! Takimi wpisami odstraszasz nowe osoby na forum. Jeśli zobaczę jeszcze jeden opryskliwy lub obrażający wpis dostaniesz bana na tydzień - tak na początek.
mczmok
Posty: 148
Rejestracja: 2015-12-18, 19:02
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: mczmok »

convers,
Membrana w Trabim nic nie da ponieważ rolę membrany spełniają stawidła wału.
Całe życie z 2 T
Awatar użytkownika
Kuzyn353
Posty: 2529
Rejestracja: 2011-01-06, 13:13
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Kuzyn353 »

A membrana + wycięcie lub wywalenie stawideł? Nie robiłem ale to ma sens.
przemas601
Posty: 114
Rejestracja: 2011-12-20, 21:16
Lokalizacja: 3-M

Post autor: przemas601 »

Doskonały pomysł,wpadłem na niego mając pierwszego trampka w 97r,ale wtedy nie miałem zaplecza,teraz mam,ale trampek jest już w 4T. Zaślepiaj wloty mieszanki oryginalnie zamykane stawidłami i wstawiaj dwie membrany bezpośrednio w karter,do tego dyfuzor i myślę,że osiągniesz znaczący przyrost mocy. Pokusił bym się jeszcze o wtrysk,bo ciężko ci będzie trafić z odpowiednimi gaźnikami,a na najprostszym sterowniku ogarniesz odpowiednią mieszankę.
mczmok
Posty: 148
Rejestracja: 2015-12-18, 19:02
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: mczmok »

przemas601 pisze:Pokusił bym się jeszcze o wtrysk,bo ciężko ci będzie trafić z odpowiednimi gaźnikami,a na najprostszym sterowniku ogarniesz odpowiednią mieszankę.

przemas601, przemas601,
Jeżeli chodzi o wtrysk masz jakiś pomysł, lub gotowe rozwiązanie?
Ciężko jest ustawić dla 2T na tzw oko...
Całe życie z 2 T
przemas601
Posty: 114
Rejestracja: 2011-12-20, 21:16
Lokalizacja: 3-M

Post autor: przemas601 »

Gotowym rozwiązaniem był by ecu master,potrzebuje cztery czujniki do prawidłowej pracy,tylko jego cena jest trudna do zaakceptowania,jak się zagłębisz w temat to znajdziesz sporo tańsze odpowiedniki. Ja bym pomyślał o gotowym sterowniku od starego polo MPI,on ma cztery wtryski sterowane równolegle,co pozwoliło by na usunięcie dwóch niepotrzebnych. Jedyny minus to ciężko zmienić w nim mapę,ale jak by sonda działała prawidłowo,to jego autoadaptacja powinna wystarczyć do prawidłowej pracy.
mczmok
Posty: 148
Rejestracja: 2015-12-18, 19:02
Lokalizacja: Radzionków

Re: zawór membranowy

Post autor: mczmok »

A co z hamowaniem silnikiem? Na sucho?
Myślę, że trzeba by było przystosować pompkę oleju z motocykla, skutera...
Całe życie z 2 T
Odpowiedz