spasowanie skrzyni trabanta z silnikiem vw

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
Vini
Posty: 34
Rejestracja: 2011-06-11, 08:05
Lokalizacja: Łańcut

spasowanie skrzyni trabanta z silnikiem vw

Post autor: Vini »

Przepraszam z góry za pominięcie kwestii formalnych, ale mam bardzo szybkie pytanie gdyż pali mi się grunt pod nogami.
Czy do skrzyni biegów trabantowskiej od silnika 1,1 będzie pasował silnik VW 1,8 115HP :)
Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź!!

Kwestie formalne obiecuję załatwić w jak najszybszym czasie!!!

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony 2011-08-09, 17:11 przez Vini, łącznie zmieniany 1 raz.
marszal
Posty: 32
Rejestracja: 2011-05-05, 09:28
Lokalizacja: Jasło

Post autor: marszal »

nie bedzie pasowac

zaluz skrzynie z vw tylko jeszcze trzeba bedzie przerobic wtedy pare rzeczy no i bedziesz mial 5 biegow :mrgreen:
Awatar użytkownika
Vini
Posty: 34
Rejestracja: 2011-06-11, 08:05
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Vini »

Dziękuję za odpowiedz.
Teraz troszkę przybliżę sytuacje gdyż mam czas, Trabi odmówił zawiezienia mnie do pracy :/

Nie mam już siły na ten silnik 1,1 i szukam jak najprostszej możliwości swapu na inny większy silnik. Czas niestety jest bardzo ograniczony dlatego szukam najszybszego rozwiązania.
Czarny Trabant 1,3 GTI "Cieszanowski Trampek"
Czarny Pontiac Trans AM "Bestia"
Czerwony Chevrolet Camaro RS "Beauty"
Czarny Pontiac Trans AM "Żniwiarz"[*]RIP[*]
Granatowy Ford Aerostar 4,0 4WD "Artek" [*]RIP[*]
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

najszybsze rozwiązanie to drugi taki sam silnik bo wszytko pasuje a przy swapie trzeba popracować i to niemało. Pozatym co ? kupisz silnik jakiś tam i go włożysz powiedzmy ? I tak trzeba zawsze zrobić rozrząd na dzień dobry olej filtry i świece. I daj boże żeby tylko to.
Awatar użytkownika
Vini
Posty: 34
Rejestracja: 2011-06-11, 08:05
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Vini »

Nie jest mi to straszne gdyż mam warsztat gdzie mogę wiele rzeczy zrobić. Chodzi głównie o czas. Skoro wymieniać to tylko na coś lepszego/większego
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

zabierz się do roboty, to szybko rozdzielisz marzenia od rzeczywistości
Awatar użytkownika
Vini
Posty: 34
Rejestracja: 2011-06-11, 08:05
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Vini »

dlatego zbieram informacje jaki silnik lub silnik i skrzynia pasują z minimalną ilością przeróbek
Czarny Trabant 1,3 GTI "Cieszanowski Trampek"
Czarny Pontiac Trans AM "Bestia"
Czerwony Chevrolet Camaro RS "Beauty"
Czarny Pontiac Trans AM "Żniwiarz"[*]RIP[*]
Granatowy Ford Aerostar 4,0 4WD "Artek" [*]RIP[*]
marszal
Posty: 32
Rejestracja: 2011-05-05, 09:28
Lokalizacja: Jasło

Post autor: marszal »

temat walkowany pare razy

prosto i wiecej mocy silnik z warburga 1.3 przekladka do 3h wsio pasuje zmieniasz tylko krocce od wody

a jesli chcesz swapa to stawiasz trampka na minimum pól roku i sie bawisz

miec w trabancie 100 koni to jedno ale trzeba potem to jakos wyhamowac
Awatar użytkownika
Marcin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2011-05-10, 17:54
Lokalizacja: Olszyny/ Tarnów

Post autor: Marcin »

mówicie ze wszystko pasuje od wartburga 1.3 tylko te krućce trzeba przerobić
Żaba
Posty: 11
Rejestracja: 2011-05-09, 09:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Żaba »

Nie przerobić tylko przełożyć te które są w 1.1.
marszal
Posty: 32
Rejestracja: 2011-05-05, 09:28
Lokalizacja: Jasło

Post autor: marszal »

ewentualnie kolektor i portki mozna dac z wartka i troche pomodzic zeby pasowal i wtedy jest 4-2-1 albo dac zwykly 4-1 z silnika 1.1


ogolnie latwo itd i pare koni wiecej jest
po paru miesiacach i tak zabraknie ci mocy :P
Awatar użytkownika
bartekp85
Posty: 28
Rejestracja: 2011-06-19, 13:35
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: bartekp85 »

to takie moje pytanie poza tematem, jak odróżnić silnik 1.1 od 1.3?
papieju
Posty: 240
Rejestracja: 2011-03-17, 07:36
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: papieju »

Jak jest totalnie goły, to ciężko. Jak uzbrojony, to po gaźniku, kolektorze wydechowym, króćcach wody pod aparatem zapłonowym. Albo mierzyć skok tłoka
qba_601
Posty: 22
Rejestracja: 2011-03-17, 09:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: qba_601 »

papieju pisze:....to po gaźniku...


a czym się różni gaźnik ?? bom lajkonik :)
papieju
Posty: 240
Rejestracja: 2011-03-17, 07:36
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: papieju »

Dyszami, i oznaczeniem. 1.1 - 32, 1.3 - 34
Odpowiedz