Pompa paliwa 1.1 Pytanie
Moderator: Mod Team
Pompa paliwa 1.1 Pytanie
Witam,
moim Drodzy mam dwa pytania:
czy pasuje pompa paliwa od silników VW (np 1.1, 1.3 VW polo) i czy brak - albo mała ilość benzyny w filtrze jest objawem zatarcia pompki czy zatkania przewodów (bo mimo że pompki szukam to może problemem są przewody),
pozdrawiam
moim Drodzy mam dwa pytania:
czy pasuje pompa paliwa od silników VW (np 1.1, 1.3 VW polo) i czy brak - albo mała ilość benzyny w filtrze jest objawem zatarcia pompki czy zatkania przewodów (bo mimo że pompki szukam to może problemem są przewody),
pozdrawiam
Trabant 1.1
Ponieważ przed Pragą przerabiałem temat pompy paliwa (podziękowania dla Majstra za konsultacje i pożyczenie pompy -nie pasuje ani z polo 1.1 1,3 itp (inna podstawa),sprawdzałem Pierburga oryginalną dedykowaną do trabanta-ma inny popychacz (za gruby),podejdzie Valeo ale nie mam w tej chwili numeru OEM.W Krakowie po zniżkach ok 170 zł.
3 trabanty,2 fuega i saxo
Eee. Taniej kupić elektryczną dedykowaną do gaźnik (około 120zł), a w sklepie kupowałem do 1.3 MagnetiMarelli za 70-kilk zł. Na pudełku nie było słowa o Wartburgu tylko o VW/Audi, a podeszła jak znalazł. Do kupienia w każdym moto. Foto naklejki w załączniku
A tu zamienniki Pietburga elektrycznego do gaźnika:
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ion=1&sg=0
Osobiście polecam rozważyć tę opcję. Miałem taką zamiast mechanicznej i dawała radę bez problemu, teraz jeździ w Wartburgu z silnikiem 1.6 Felicja na gaźniku i też ciągnie bez najmniejszego problemu. Było zresztą wałkowane na starym forum.
A tu zamienniki Pietburga elektrycznego do gaźnika:
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ion=1&sg=0
Osobiście polecam rozważyć tę opcję. Miałem taką zamiast mechanicznej i dawała radę bez problemu, teraz jeździ w Wartburgu z silnikiem 1.6 Felicja na gaźniku i też ciągnie bez najmniejszego problemu. Było zresztą wałkowane na starym forum.
- Załączniki
-
- pompa.jpg (74.52 KiB) Przejrzano 10312 razy
cd
ciąg dalszy...
kupiłem pompę, zamontowałem, ale na benzynie dalej nie chodzi. Właściwie to torchę lepiej bo odpala i paliwo jest w filtrze - ale po krótkim czasie po odpaleniu gaśnie.
Nie wiem, może zrobiłem coś źle, może coś jest za pompą paliwa do sprawdzenia (przed pompą wszystko sprawdzone, przewody są OK), bo na gazie jeździ jak XXXX.
Czy może popychacz który odchodzi od pompy do silnika gra rolę (oryginał na 5mm średnicy, ten od nowej pompy - z Motirexu 7mm)? Podstawa pompy jest identyczna.
kupiłem pompę, zamontowałem, ale na benzynie dalej nie chodzi. Właściwie to torchę lepiej bo odpala i paliwo jest w filtrze - ale po krótkim czasie po odpaleniu gaśnie.
Nie wiem, może zrobiłem coś źle, może coś jest za pompą paliwa do sprawdzenia (przed pompą wszystko sprawdzone, przewody są OK), bo na gazie jeździ jak XXXX.
Czy może popychacz który odchodzi od pompy do silnika gra rolę (oryginał na 5mm średnicy, ten od nowej pompy - z Motirexu 7mm)? Podstawa pompy jest identyczna.
Trabant 1.1
Sprawdź - Gaźnik (ja czyściłem kilkanaście razy ,a i tak nie pomogło.)
Sprawdź - szczelność przewodów gumowych (zdarza się ,że niby całe ,a i tak nieszczelne i mimo iż nie ciekną to zasysają lewy luft)
Zdaje się ,że za pompą paliwa przy gaźniku jest rozdzielacz paliwa ,część wachy wraca do baku po tym jak komora pływakowa zamyka dopływ ... sprawdź przepustowość tego rozdzielacza oraz przewód i przyłączenie przewodu elastycznego do zbiornika paliwa.
Może masz powrót zatkany.
(Bross)
Sprawdź - szczelność przewodów gumowych (zdarza się ,że niby całe ,a i tak nieszczelne i mimo iż nie ciekną to zasysają lewy luft)
Zdaje się ,że za pompą paliwa przy gaźniku jest rozdzielacz paliwa ,część wachy wraca do baku po tym jak komora pływakowa zamyka dopływ ... sprawdź przepustowość tego rozdzielacza oraz przewód i przyłączenie przewodu elastycznego do zbiornika paliwa.
Może masz powrót zatkany.
(Bross)
...hmmm gaźnika to ja jeszcze nawet patykiem nie ruszałem. Może ktoś napisać na co mam zwracać uwagę podczas rozkładania, czyszczenia i składania gaźnika?Prezes pisze:To skoro można od razu odpalić na gazie to prawdopodobnie masz coś zatkane w gaźniku - wypala benzynę z gaźnika i gaśnie...
Większość przewodów paliwowych (i zacisków) to wymieniłem podczas wymiany pompy, więc nie tu problem
Motyla noga... we wtorek mam do zrobienia trasę na 3/4 Polski i z powrotem więc trochę strach z samym gazem się wybierać
pozdrawiam
Trabant 1.1
może zaworek iglicowy się zawiesza?
[ Dodano: 2011-11-13, 18:49 ]
podczas czyszczenia u mnie w Trabim gaźnika wzorowałem się na tym: http://www.trabi.waw.pl/gaznik/gaznik.htm
[ Dodano: 2011-11-13, 18:49 ]
podczas czyszczenia u mnie w Trabim gaźnika wzorowałem się na tym: http://www.trabi.waw.pl/gaznik/gaznik.htm
Sprzedam młodzieńczy kaprys
Bombel pisze:może zaworek iglicowy się zawiesza?
[ Dodano: 2011-11-13, 18:49 ]
podczas czyszczenia u mnie w Trabim gaźnika wzorowałem się na tym: http://www.trabi.waw.pl/gaznik/gaznik.htm
Kurczę... jaki zamotylonogowy tutorial! Dzięki!
Trabant 1.1
- tata_jerzyka
- Posty: 199
- Rejestracja: 2011-10-21, 11:08
- Lokalizacja: Ciechanów
Co do pompy paliwa to nie był bym taki szybki w montowaniu elektrycznego zamiennika. Mniemam iż mowa o tych zamiennikach z Allegro po 120zł? Proponuję wpisać frazę "pompa z allegro" w Google. Ich jakość jest dramatycznie niska, w przeciwieństwie do ory mechanicznej. Do tego należy dodać koszt przekaźnika który będzie tą pompą sterował. Robi się to mało opłacalna inwestycja.
(S)TRABANT 1.6Ti Universal
W1 TRABI
Nigdy nie odmawiam pomocy!
Pomogłem? ---> klik "POMÓGŁ".
W1 TRABI
Nigdy nie odmawiam pomocy!
Pomogłem? ---> klik "POMÓGŁ".
A wracając do jednego z pytań - czy średnica bolca popychacza w pompie robi różnicę? (oryginał miał 5mm, nowozakupiony ma 7mm)?tata_jerzyka pisze:Co do pompy paliwa to nie był bym taki szybki w montowaniu elektrycznego zamiennika. Mniemam iż mowa o tych zamiennikach z Allegro po 120zł? Proponuję wpisać frazę "pompa z allegro" w Google. Ich jakość jest dramatycznie niska, w przeciwieństwie do ory mechanicznej. Do tego należy dodać koszt przekaźnika który będzie tą pompą sterował. Robi się to mało opłacalna inwestycja.
Trabant 1.1