Strona 1 z 1

Trabant 601 lakier prosze o mala pomoc!

: 2012-07-25, 17:47
autor: trabanciarz1907
Witam serdedcznie wszystkich mam pytanie odnosnie doprowadzenia lakieru w trabancie do lepszego stanu niz jest obecnie a mianiowicie naswietle temat bo nie mam zdjecia jak to wyglada. A wiec trabant ktorego kupilem ma wyplowialy kolor zmatowial i w zwiazku z tym pytanko do doswiadczonych jaka pasta go zrobic i chodzi mi tu wylocznie o polerowanie reczne czyli szmatka i do dziela poniewaz polerki elektrycznej nie mam. Dziekuje z gory za pomoc i pozdrawiam.

: 2012-07-25, 21:36
autor: mlodyellow
G3 Farecla, jedyna słuszna opcja. I życzę wytrwałości ręcznie... Całość przeleć najpierw papierem wodnym 1500-2500. Mi polerka zajęła z 6h, a i tak nie jest pięknie... I to z elektryczną polerką

: 2012-07-27, 18:25
autor: lisek
kolego co ty mu mówisz jeżeli poleci to papierami od 1500 do 2500 nigdy w życiu tego recznie nie wypoleruje ba smiem wątpic że g3 na szmacie gówno da, jeżlei ma być już recznie polerować g10 lub odpowiednik i jechano choc niewiem czy to ma sens lepeij pozyczyć (kupic polerke tanią mozna dostać od 100zł) lub dac jakiemus zaptrzyjaźnionemu warsztatowi co akurat niema roboty. pozdro

: 2012-07-28, 15:26
autor: mlodyellow
Jeżeli ma wypłowiały cały lakier, to G10 to sobie może mózgownice wypolerować co najwyżej. To jest pasta wykończeniowa, więc nic mu to nie da. Musi najpierw ściąć utlenioną warstwę bezbarwnego, a dopiero potem kończyć polerowanie np. G10. A ręcznie to życzę powodzenia każdego rodzaju pastą... To samo tyczy się woskowania. Spędzisz nad tym i 10h, a i tak efekt będzie mizerny...

: 2012-07-28, 18:22
autor: lisek
zle sie zprecyzowałęm chodzi mi o to ze jeżeli ma zamiar robić recznie niema co sie zabierac za takie grube pasy jak g3 lub trzec papierem poniewz nigdy tego recznie nie wypoleruje, i jezeli ma byc recznie cos robione to g10

Re: Trabant 601 lakier prosze o mala pomoc!

: 2019-01-15, 17:20
autor: Pan Pingwin
Past polerskich jest bardzo dużo, wystarczy spojrzeć choćby tutaj.
Zaczynamy od past grubościernych, a wykańczamy lekkościernymi. Trzeba pamiętać też o dobraniu odpowiadającej paście gąbki polerskiej. Ogólnie zajęcie czaso- i pracochłonne, ale warto się trochę pomęczyć dla efektu, a w kieszeni zostaje kilkaset złotych, bo warsztaty samochodowe liczą sobie niemało za taką usługę ;)