Trabant 601 Szumiego
Moderator: Mod Team
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Nie wiem o co chodzi z tym chlorokauczukiem, bo wiem że to farba do malowania pasów czy betonu a nie konserwacji. Po za tym do bitexu to będzie się słabo trzymać, chodźby na baranek czy na konserwacje do podwozi z Bolla bylo by lepiej, sama konserwa Bolla w sumie by wystarczyła, a puszką robi sie porządnie cały spód bez problemu (~40 zł).
Zostaw ten bitex tak jak jest i juz nie kombinuj z chlorokauczukami. Bez sensu, jak powierzchnia byla odtłuszczona to wystarczy, bo wątpie ze chce ci się to zrywać.
[ Dodano: 2013-09-12, 16:02 ]
powodzenia w dalszej robocie
Zostaw ten bitex tak jak jest i juz nie kombinuj z chlorokauczukami. Bez sensu, jak powierzchnia byla odtłuszczona to wystarczy, bo wątpie ze chce ci się to zrywać.
[ Dodano: 2013-09-12, 16:02 ]
to git chodz tu wahacze wyglądają tak samo jak po piachu,do piaskowania było porozbierane tylko poskładałem żeby nie pogubić
powodzenia w dalszej robocie
Masz rację, pasuje dać coś pod akryl. Jeśli blacha była goła bez śladów rdzy to idzie epoksydowy, a jeśli wcześniej czyściliśmy jakąś rdze to reaktywny i wtedy akryl.Wojciech pisze:Ja dalej będę się upierał że przez akrylem powinien pójść jakiś grunt, przynajmniej na gołą blachę acz fajne się patrzy na postępy. Nie musisz dziękować za zmotywowanie.
Jeśli chodzi o bitex, to moim zdaniem cały brud, piach itp łatwiej się przykleja do tej klejącej konserwacji co pewnie przyśpieszy korozję. Osobiście zrobiłbym konserwację czymś gładkim nie klejącym. Może się wydawać że chlorokauczukiem można brame malować ale dużo osób zabezpiecza tym podwozia i jest git.
Nie mówie żę bitex jest zły, pewnie da rade
Teoretycznie nobikor reaguje w jakiś sposób z blachą.Szumi pisze:Pod bitex dałem podkład "nobikor" jest to zwykły podkład do stali.
Na bitex możesz nawet zwykły lakier położyć.
Bitex po prostu nie odcina wilgoci, dlatego np. na/pod baranka ludzie dają nawet zwykły lakier. W skali tego co było i tak nie warto teraz nic na to kłaść. Po zimie ubytki uzupełnić jakimiś barankami/konserwacjami bolla i tyle. Póki bitex nie bedzie odpadac bedzie ok.
POWOLI ale do przodu... Czyli regeneracja amorków.
Zmieniłem simeringi, dałem oringi zamiast tego takiego "płaskiego" oringu zalałem olejem 15w.
Częsci zawieszenia pomalowałem chlorokauczukiem pozostało zmienić w przednich wahaczach silentblocki.
Cała galeria-> GALERIA
[ Dodano: 2014-05-06, 23:39 ]
Dziś założyłem lewy wahacz + przymiarki z amorem
[ Dodano: 2014-05-07, 22:50 ]
Dzisiejszy dzień w połowie spędziłem na doczyszczaniu maglownicy i drążków z: zaschniętego oleju, oleju ciekłego, różnego rodzaju smarów oraz bitexu... kiedy to uczyniłem rozebrałem magiel nadałem mu nowych smarów, złożyłem i czeka na swoją kolej zamontowania. W międzyczasie pomalowałem bębny oraz pompę hamulcową.
[/list]
Zmieniłem simeringi, dałem oringi zamiast tego takiego "płaskiego" oringu zalałem olejem 15w.
Częsci zawieszenia pomalowałem chlorokauczukiem pozostało zmienić w przednich wahaczach silentblocki.
Cała galeria-> GALERIA
[ Dodano: 2014-05-06, 23:39 ]
Dziś założyłem lewy wahacz + przymiarki z amorem
[ Dodano: 2014-05-07, 22:50 ]
Dzisiejszy dzień w połowie spędziłem na doczyszczaniu maglownicy i drążków z: zaschniętego oleju, oleju ciekłego, różnego rodzaju smarów oraz bitexu... kiedy to uczyniłem rozebrałem magiel nadałem mu nowych smarów, złożyłem i czeka na swoją kolej zamontowania. W międzyczasie pomalowałem bębny oraz pompę hamulcową.
[/list]
Sprzedaż starego auta (Toyota e11 po zderzeniu z sarną) oraz wakacyjny czas pozwolił na kontynuację zabawy z trabancikiem. Założyłem nowe cylinderki, szczęki oraz linki od hamulca ręcznego. Następnie postawiłem go na koła na razie tylko tylne gdyż czekam na silentblocki przednich wahaczy. Pomalowałem go w środku oraz komorę silnika, uporałem się jakoś z instalacją... a nie było łatwo. Jutro zakładam dach maluję go na biało a potem reszta w niebieski kolorek
GALERIA
GALERIA