Rozwalona buda- komora silnika

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
bertalesko
Posty: 23
Rejestracja: 2011-05-09, 12:46
Lokalizacja: Trzebnica/Wrocław

Rozwalona buda- komora silnika

Post autor: bertalesko »

Witam, jakiś czas temu miałem wypadek - przykleiłem trampka do audi a6, a konkretnie to sam lewy kawałek przodu przykleiłem do audi a6 - i teraz moje pytanie - czy da rade to jakoś w miare bezstresowo wymienić jako element (niewiem może sama komora silnika ? szwagier cos takiego miał w pasacie jak sie niemyle), czy wymieniać całą bude ?
bo raczej tego sie niewyklepie, miejsce gdzie powinna być przednia lampa jest wgniecione do tyłu, cały ten słupek na którym idzie aluminiowa ramka z tym paskiem gumowym wgniecione na głębokość chłodnicy.
potem postaram się wrzucić fotki jakieś zebyście mogli obejrzeć co i jak.
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

wszystko się da jesli blacharz jest zdolny, ja mam wymieniony w trampku cały przód do podszybia, wszystko poskładane z nowych elementów blacharskich. Z tym ze po takim zderzeniu trzeba pomierzyć także sanki silnika, generalnie wszystko trzeba pomierzyć aby stwierdzić co wymienić co naprawić
Awatar użytkownika
bertalesko
Posty: 23
Rejestracja: 2011-05-09, 12:46
Lokalizacja: Trzebnica/Wrocław

Post autor: bertalesko »

jak powiedziełem tak teżrobię oto fotki stukniętego trampa


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Prezes

Post autor: Prezes »

Da radę wyciągnąć. Tyle że przy następnej stłuczce będzie większa demolka bo blacha jest już naruszona.
Kumpelek

Post autor: Kumpelek »

jak chcesz, to wiem kto ma taką blachę jaką Ci potrzeba- tą do komory silnika:) nie kupuj od Mikiego :P moim zdaniem szkoda prostować i cudować, bo i tak idealne nie będzie.. ja po wypadku, prostowaniu i cudowaniu w dwusuwie mam do tej pory ślad, więc z własnego doświadczenia polecam wymienić te elementy i przy okazji przejrzeć resztę blacharki :)
Awatar użytkownika
bertalesko
Posty: 23
Rejestracja: 2011-05-09, 12:46
Lokalizacja: Trzebnica/Wrocław

Post autor: bertalesko »

heh juz wiem czemu mam niekupować od mikiego xd
http://allegro.pl/wzmocnienia-metalowe- ... 50825.html
a do pana z twojego info zadzwonie dopiero w okolicach 10'ego :<

takwogle to czym on sie kieruje wystawiając te aukcje ?
przeciez tam ceny sa takie wielkie ze hohoho
Awatar użytkownika
J.J.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1478
Rejestracja: 2011-03-05, 11:33
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: J.J. »

ale kto sie nie zna, a potrzebuje to kupi.
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3 :)

TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Awatar użytkownika
Dymator
Posty: 243
Rejestracja: 2011-05-05, 09:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Dymator »

Ja u siebie miałem podwinięte wszystko pod spód, także to co jest u Ciebie to jest nic. Odwierconą ściankę oraz element pasa przedniego wstawiłem z innego tramposza. Nadkole wyklepałem i śladu nie ma a żeby było jeszcze śmieszniej to tą samą stronę naraziłem na stłuczkę o której kiedyś pisałem na starym forum. Trampek wyszedł bez szwanku Prezesie :)
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
Prezes

Post autor: Prezes »

Dymator pisze:Trampek wyszedł bez szwanku Prezesie :)
Na szczęście :) Ale pewnie dlatego, że nie wszystko bylo klepane tylko część wymieniona. Zazwyczaj blacha gnie się w tych samych miejscach co przy ostatniej stłuczce i "obrażenia" są większe...
Kumpelek

Post autor: Kumpelek »

bertalesko pisze: a do pana z twojego info zadzwonie dopiero w okolicach 10'ego :<
to nie pan, to Trabanciarz:) normalny chłop jak większość ludzi nie należących do stowarzyszenia :lol: :mrgreen: ;) i na pewno bedzie taniej niż Miki :P
Awatar użytkownika
bertalesko
Posty: 23
Rejestracja: 2011-05-09, 12:46
Lokalizacja: Trzebnica/Wrocław

Post autor: bertalesko »

Dymator pisze:Ja u siebie miałem podwinięte wszystko pod spód, także to co jest u Ciebie to jest nic. Odwierconą ściankę oraz element pasa przedniego wstawiłem z innego tramposza. Nadkole wyklepałem i śladu nie ma a żeby było jeszcze śmieszniej to tą samą stronę naraziłem na stłuczkę o której kiedyś pisałem na starym forum. Trampek wyszedł bez szwanku Prezesie :)
noo wlasnie, to mi chodzi po głowie...
te elementy idzie samemu ząłożyć? czy blacharz potrzebny?
jak samemu to tak mniejwiecej jak ?:D
Awatar użytkownika
Dymator
Posty: 243
Rejestracja: 2011-05-05, 09:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Dymator »

Jak masz migomat to parę dni roboty i trampek jak nowy. Jak masz migomat i mimo to nie poradzisz sobie z tym a blacharz będzie wołał miliony to chętnie podskoczę te 70 km i coś pomyślimy. Na moje oko niewielkie straty no chyba że się drzwi od kierowcy przestały zamykać :D
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
DanCake
Posty: 2
Rejestracja: 2011-10-20, 17:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DanCake »

Wcale nie musi brać milionów, ja robiłem swojego w www.sztukalakierowania.pl Owszem, za darmo nie robią, ale ceny w stosunku do jakości są relatywnie niskie. Owszem, można wszystko zrobić domowym sposobem, miałem znajomego, który pełen remont silnika robił w Trampku w garażu i go zrobił, jednak ja nie mam takich zdolności....dlatego uważam, że nie raz warto zapłacić parę złotych i mieć święty spokój
Odpowiedz