Rozwalona buda- komora silnika
Moderator: Mod Team
- bertalesko
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-05-09, 12:46
- Lokalizacja: Trzebnica/Wrocław
Rozwalona buda- komora silnika
Witam, jakiś czas temu miałem wypadek - przykleiłem trampka do audi a6, a konkretnie to sam lewy kawałek przodu przykleiłem do audi a6 - i teraz moje pytanie - czy da rade to jakoś w miare bezstresowo wymienić jako element (niewiem może sama komora silnika ? szwagier cos takiego miał w pasacie jak sie niemyle), czy wymieniać całą bude ?
bo raczej tego sie niewyklepie, miejsce gdzie powinna być przednia lampa jest wgniecione do tyłu, cały ten słupek na którym idzie aluminiowa ramka z tym paskiem gumowym wgniecione na głębokość chłodnicy.
potem postaram się wrzucić fotki jakieś zebyście mogli obejrzeć co i jak.
bo raczej tego sie niewyklepie, miejsce gdzie powinna być przednia lampa jest wgniecione do tyłu, cały ten słupek na którym idzie aluminiowa ramka z tym paskiem gumowym wgniecione na głębokość chłodnicy.
potem postaram się wrzucić fotki jakieś zebyście mogli obejrzeć co i jak.
- bertalesko
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-05-09, 12:46
- Lokalizacja: Trzebnica/Wrocław
jak chcesz, to wiem kto ma taką blachę jaką Ci potrzeba- tą do komory silnika:) nie kupuj od Mikiego moim zdaniem szkoda prostować i cudować, bo i tak idealne nie będzie.. ja po wypadku, prostowaniu i cudowaniu w dwusuwie mam do tej pory ślad, więc z własnego doświadczenia polecam wymienić te elementy i przy okazji przejrzeć resztę blacharki
- bertalesko
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-05-09, 12:46
- Lokalizacja: Trzebnica/Wrocław
heh juz wiem czemu mam niekupować od mikiego xd
http://allegro.pl/wzmocnienia-metalowe- ... 50825.html
a do pana z twojego info zadzwonie dopiero w okolicach 10'ego :<
takwogle to czym on sie kieruje wystawiając te aukcje ?
przeciez tam ceny sa takie wielkie ze hohoho
http://allegro.pl/wzmocnienia-metalowe- ... 50825.html
a do pana z twojego info zadzwonie dopiero w okolicach 10'ego :<
takwogle to czym on sie kieruje wystawiając te aukcje ?
przeciez tam ceny sa takie wielkie ze hohoho
ale kto sie nie zna, a potrzebuje to kupi.
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Ja u siebie miałem podwinięte wszystko pod spód, także to co jest u Ciebie to jest nic. Odwierconą ściankę oraz element pasa przedniego wstawiłem z innego tramposza. Nadkole wyklepałem i śladu nie ma a żeby było jeszcze śmieszniej to tą samą stronę naraziłem na stłuczkę o której kiedyś pisałem na starym forum. Trampek wyszedł bez szwanku Prezesie
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
- bertalesko
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-05-09, 12:46
- Lokalizacja: Trzebnica/Wrocław
noo wlasnie, to mi chodzi po głowie...Dymator pisze:Ja u siebie miałem podwinięte wszystko pod spód, także to co jest u Ciebie to jest nic. Odwierconą ściankę oraz element pasa przedniego wstawiłem z innego tramposza. Nadkole wyklepałem i śladu nie ma a żeby było jeszcze śmieszniej to tą samą stronę naraziłem na stłuczkę o której kiedyś pisałem na starym forum. Trampek wyszedł bez szwanku Prezesie
te elementy idzie samemu ząłożyć? czy blacharz potrzebny?
jak samemu to tak mniejwiecej jak ?:D
Jak masz migomat to parę dni roboty i trampek jak nowy. Jak masz migomat i mimo to nie poradzisz sobie z tym a blacharz będzie wołał miliony to chętnie podskoczę te 70 km i coś pomyślimy. Na moje oko niewielkie straty no chyba że się drzwi od kierowcy przestały zamykać
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
Wcale nie musi brać milionów, ja robiłem swojego w www.sztukalakierowania.pl Owszem, za darmo nie robią, ale ceny w stosunku do jakości są relatywnie niskie. Owszem, można wszystko zrobić domowym sposobem, miałem znajomego, który pełen remont silnika robił w Trampku w garażu i go zrobił, jednak ja nie mam takich zdolności....dlatego uważam, że nie raz warto zapłacić parę złotych i mieć święty spokój