[1.3] Dobór pierścieni i uszczelniaczy

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
bartekp85
Posty: 28
Rejestracja: 2011-06-19, 13:35
Lokalizacja: Ostrowiec

[1.3] Dobór pierścieni i uszczelniaczy

Post autor: bartekp85 »

Czy ktoś wie z jakiego dokładnie modelu vw można dobrać pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworów pod silnik 1.3 wartburg?
papieju
Posty: 240
Rejestracja: 2011-03-17, 07:36
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: papieju »

Obie rzeczy w motireksie są. Uszczelniacze w lepszej cenie niż w intercarsie nawet...
Awatar użytkownika
bartekp85
Posty: 28
Rejestracja: 2011-06-19, 13:35
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: bartekp85 »

No uszczelniacze tak, ale pierścienie :?
papieju
Posty: 240
Rejestracja: 2011-03-17, 07:36
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: papieju »

Nie kupisz taniej, o ile w ogóle. Tych tłoków w VW z tego co wiem nie było. A z doświadczenia powiem Ci że warto wydać jeśli masz zamiar pojeździć nieco. U mnie silnik był jedyną rzeczą w aucie nie sprawiającą żadnych kłopotów. Zwłaszcza po zrobieniu uszczelki głowicy, raz a dobrze i bolączki sprzed zniknęły.
Awatar użytkownika
bartekp85
Posty: 28
Rejestracja: 2011-06-19, 13:35
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: bartekp85 »

No właśnie czy w trabancie i wartburgu są te same tłoki?? Większość części do trabanta jest tych samych co do Vw Polo 86C silnik 1.0GL 40KM , czy tłoki i idąc dalej pierścienie też będą te same? Czy ktoś coś wie na ten temat?
Prezes

Post autor: Prezes »

Na 100% średnica tłoka w Wartburgu 1.3 i w Trabancie 1.1 jest ta sama - o resztę nie dam głowy ale jest bardzo duże prawdopodobieństwo że jest ta sama.
wnuq

Post autor: wnuq »

W trabancie i Wartku jest ta sama średnica tłoka. Pojemność różni się poprzez wykorbowanie inne wału( skok tłoka) no i wałek rozrządu też ma wpływ na moc
Awatar użytkownika
Dymator
Posty: 243
Rejestracja: 2011-05-05, 09:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Dymator »

Katalog

5-ta pozycja, pomierzyłem, zgadza się jak w mordę strzelił. Uszczelniaczy zapewne też dotyczy. Wydaję mi się, że do wszystkich silników typu VAG uszczelniacze są uniwersalne i pojemność nie gra roli.
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
wnuq

Post autor: wnuq »

nawet silniki z TDI te starsze mają te same uszczelniacze
Awatar użytkownika
bartekp85
Posty: 28
Rejestracja: 2011-06-19, 13:35
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: bartekp85 »

dzięki dymator, zawsze to się kasę zaoszczędzi w porównaniu z ceną z motirexu
Awatar użytkownika
Dymator
Posty: 243
Rejestracja: 2011-05-05, 09:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Dymator »

Pierścienie polskiej produkcji są tanie bo tylko 30 zł kpl. na jeden cylinder. 30 zł x 4 cylindry to jest 120 zł. Na temat ich trwałości ludzie mają odmienne zdania i w rezultacie nie wiadomo kogo słuchać. W sklepie zapewne usłyszysz wersję o kiepskiej jakości ale czy mówią tak bo chcą na tobie zarobić czy mówią tak żeby nie było później lamentu. Więc co Ty postanowisz kupić to już twoja indywidualna sprawa. Średnia cena pierścieni produkcji GOETZA to 60 zł, suma sumarum wychodzi 240 zł czyli tyle samo co na motirexie. Moim skromnym zdaniem pierścienie to ostatnia rzecz na której bym próbował zaoszczędzić :)
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
Awatar użytkownika
bartekp85
Posty: 28
Rejestracja: 2011-06-19, 13:35
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: bartekp85 »

Nie chodzi mi o oszczędzanie w ramach najtańszych możliwych części tylko o to, że mam części samochodowe po cenach hurtowych a nie sklepowych i jakoś do soboty będę wiedział cenę za DOBRE pierścienie :)
Odpowiedz