[1.3] Dobór pierścieni i uszczelniaczy
Moderator: Mod Team
[1.3] Dobór pierścieni i uszczelniaczy
Czy ktoś wie z jakiego dokładnie modelu vw można dobrać pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworów pod silnik 1.3 wartburg?
Nie kupisz taniej, o ile w ogóle. Tych tłoków w VW z tego co wiem nie było. A z doświadczenia powiem Ci że warto wydać jeśli masz zamiar pojeździć nieco. U mnie silnik był jedyną rzeczą w aucie nie sprawiającą żadnych kłopotów. Zwłaszcza po zrobieniu uszczelki głowicy, raz a dobrze i bolączki sprzed zniknęły.
Katalog
5-ta pozycja, pomierzyłem, zgadza się jak w mordę strzelił. Uszczelniaczy zapewne też dotyczy. Wydaję mi się, że do wszystkich silników typu VAG uszczelniacze są uniwersalne i pojemność nie gra roli.
5-ta pozycja, pomierzyłem, zgadza się jak w mordę strzelił. Uszczelniaczy zapewne też dotyczy. Wydaję mi się, że do wszystkich silników typu VAG uszczelniacze są uniwersalne i pojemność nie gra roli.
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.
Pierścienie polskiej produkcji są tanie bo tylko 30 zł kpl. na jeden cylinder. 30 zł x 4 cylindry to jest 120 zł. Na temat ich trwałości ludzie mają odmienne zdania i w rezultacie nie wiadomo kogo słuchać. W sklepie zapewne usłyszysz wersję o kiepskiej jakości ale czy mówią tak bo chcą na tobie zarobić czy mówią tak żeby nie było później lamentu. Więc co Ty postanowisz kupić to już twoja indywidualna sprawa. Średnia cena pierścieni produkcji GOETZA to 60 zł, suma sumarum wychodzi 240 zł czyli tyle samo co na motirexie. Moim skromnym zdaniem pierścienie to ostatnia rzecz na której bym próbował zaoszczędzić
Nie pomogą hamulce, nie pomoże gleba, poszerzenie i utwardzenie zawieszenia jak we łbie uroi się WRC.