: 2013-08-24, 12:32
Pompa nie jest nowa - zakładając nawet, że została poprzednim razem wymieniona razem z rozrządem to liczy sobie już te x lat.
Mój mechanik twierdzi, był/jest jakiś problem z wyciągnięciem starego łożyska i nie wiadomo, czy nie trzeba będzie kupić całego nowego wahacza. Bo łożysko było w tak złym stanie, że prawie się w slizgowe zamieniło ;-) Zresztą poniedziałek wszystko się okaże.Dobrzyn pisze:A co za problem z poskładaniem?
Zauważyłem ;-)Dobrzyn pisze:Jak Ci się nie spieszy ze sprężynami, to poczekaj. Co jakiś czas wypływają nówki na allegro i na tablicy, przy czym polecam szukać raczej na tablicy bo alledrogo winduje ceny w kosmos ostatnio;)
Tak chyba własnie zrobię. A jaki jest mniej więcej koszt piaskowania i malowania proszkowego?Dobrzyn pisze:Zawsze możesz kupić coś używanego i oddać do wypiaskowania i odpowiedniego pomalowania. Moje wyszły jak nowe - robili je chłopaki wtedy z Sandmanna, teraz z Korwit-u: http://korwit.pl/
Jeśli obudowa łożyska się wytarła, bo łożysko było zatarte i obracało się całe, to można zmienić samą obudowę. Choć być może szybciej i taniej jest wymienić cały wahacz.br143 pisze:Bo łożysko było w tak złym stanie, że prawie się w slizgowe zamieniło ;
Dzisiaj wszystko ma się wyjaśnić ;-) Jeśli się nie uda - będę potrzebował nowego, prawego, tylnego wahacza.Kuzyn353 pisze:Jeśli obudowa łożyska się wytarła, bo łożysko było zatarte i obracało się całe, to można zmienić samą obudowę. Choć być może szybciej i taniej jest wymienić cały wahacz.
Nie wiem czy cię pocieszyć czy nie, ale nowa pompa dalej pokwikuje sobie miałem to samo...br143 pisze: - Mimo wymiany pompy wody i paru innych rzeczy w silniku nadal coś skrobie na wolnych obrotach