Naprawa i konserwacja podwozia
Moderator: Mod Team
Naprawa i konserwacja podwozia
Witam to znów ja. Mam pytanie co do konserwacji podwozia. Mam zamiar wziąć się za wspawanie nowych progów oraz wycięcie miejsc z większa ilością rdzy i zaspawanie. Lecz nie wiem jak zabezpieczyć całe podwozie. Jaki preparat byłby najlepszy ? czy najpierw wypiaskować i pomalować ? Co o tym myślicie ?
Pamiętaj tylko, że spawy najszybciej korodują, i trzeba je wyjątkowo dobrze zabezpieczyć, Osobiście polecam zrobić samemu mieszankę na podwozie. Olej piecowy tzw PP, BITEX i parafina. Po zastygnięciu nie wyschnięciu co jest istotne bo nie pęka zostawia bardzo elastyczną masę i jest nie do zajechania.
Trabant 1.1 po przeróbkach:)
i jeszcze na drogę szutrową żeby się poprzyklejało, ludzie to nie komuna że trzeba kombinować. Jest tyle specjalistycznych środków do konserwacji że nie trzeba kombinować, dosyć że nie są drogie.Kombinos pisze:Pamiętaj tylko, że spawy najszybciej korodują, i trzeba je wyjątkowo dobrze zabezpieczyć, Osobiście polecam zrobić samemu mieszankę na podwozie. Olej piecowy tzw PP, BITEX i parafina. Po zastygnięciu nie wyschnięciu co jest istotne bo nie pęka zostawia bardzo elastyczną masę i jest nie do zajechania.
A jak przyjdzie żeby to ściągać to... :-)Pamiętaj tylko, że spawy najszybciej korodują, i trzeba je wyjątkowo dobrze zabezpieczyć, Osobiście polecam zrobić samemu mieszankę na podwozie. Olej piecowy tzw PP, BITEX i parafina. Po zastygnięciu nie wyschnięciu co jest istotne bo nie pęka zostawia bardzo elastyczną masę i jest nie do zajechania.
Na spawy daj masę uszczelniającą BOLL'a lub jakieś APP 50 nawet
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie: