Halogeny, schemat podłączenia

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Arczibald
Posty: 32
Rejestracja: 2014-02-12, 18:23
Lokalizacja: Pleszew

Halogeny, schemat podłączenia

Post autor: Arczibald »

Witam, poszukuję schematu podłączenia halogenów przednich. Dokładnie chodzi mi o oryginalny schemat i fotkę włącznika. Zasadniczo to wiem jak to zrobić metodą warsztatową, jednak chciałem się trzymać oryginału dlatego chce znać rodzaj przekaźnika oraz jak wygląda włącznik stosowany fabrycznie do halogenów.

Ps. chętnie przygarnę taki włącznik i inne elementy tej instalacji, jeśli ktoś ma na posiadaniu.
Arkadiusz.

only Trabi 601

Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
Awatar użytkownika
Szumi
Posty: 193
Rejestracja: 2012-12-17, 23:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Szumi »

Halogeny nie działają razem z długimi ?
Arczibald
Posty: 32
Rejestracja: 2014-02-12, 18:23
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: Arczibald »

Jak bym wiedzial to bym nie zawracal pałki. :):)
Arkadiusz.

only Trabi 601

Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

trochę wysiłku, schematy są w oryg literaturze, ba nawet w necie są ! przekaźnik można pozyskać np z wartburga jeśli ma być DDR

Szumi....halogeny przeciwmgielne i światła drogowe na jednym przełączniku ??? Prawo jazdy od.....?
Groszek
Posty: 66
Rejestracja: 2011-05-10, 20:31
Lokalizacja: Mosina/Poznan

Post autor: Groszek »

Magik a kto mówił ze halogeny przeciwmgielne .Arczibald napisz o jakie halogeny ci chodzi przeciwmgielne czy dalekosiężne
Awatar użytkownika
Szumi
Posty: 193
Rejestracja: 2012-12-17, 23:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Szumi »

magik pisze:Prawo jazdy od.....?
Od 2 lat...
Jeśli chodzi o dalekosiężne to tu masz schemat co prawda z wartburga ale na pewno możesz się nim wzorować.
Obrazek
Arczibald
Posty: 32
Rejestracja: 2014-02-12, 18:23
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: Arczibald »

Mam takie halogeny jak na foto Zdjęcia . Nie wiem jak je rozróżnić.


Zasadniczo, jeśli to chodzi tylko o ich działanie tzn ustawienie, to wolę je jako dalekosiężne, będę nim unikał niepewnej pogody.

Dzięki za schemat powyżej, taki umiem zbudowac z głowy. Zasadniczo głównie rozchodzi się o to pod który bezpiecznik jest wpięty ten układ, jakiego włącznika używa. co do przekaźnika zastosuje jak było mówione wyżej klasyczny DDR-owski.

Zdjęcia

[ Dodano: 2014-07-14, 20:50 ]
Zasadniczo jeśli chodzi o halogeny przeciwmgielne to wg książki "Jeżdżę samochodem Trabant" są one podłączone pod światła pozycyjne, oczywiście za pośrednictwem przekaźnika oraz dodatkowego włącznika. Dzieje się tak gdyż światła przeciwmgielne współpracują ze światłami mijania, ale musi być możliwość ich włączenia i wyłączenia. wg. w.w lit. używamy ich tylko podczas mgły lub opadów śniegu. Układ jest zbliżony do wyżej przedstawionego, gdy znajdę chwile wrzucę skan lub przerysowany schemat.

Jednak nadal nie wiem czy moje światła są przeciwmgielne czy dalekosiężne.

[ Dodano: 2014-07-14, 21:13 ]
Ps. moje sa dokładnie takie jak na tej aukcji.

http://allegro.pl/halogen-ddr-i4375308329.html
Arkadiusz.

only Trabi 601

Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
mariusz 1970
Posty: 207
Rejestracja: 2012-01-17, 09:42
Lokalizacja: TARNOBRZEG

Post autor: mariusz 1970 »

Odkręć je z tych zderzaków, i przykręć do pasa przedniego pod atrapą!
MAŁY
Groszek
Posty: 66
Rejestracja: 2011-05-10, 20:31
Lokalizacja: Mosina/Poznan

Post autor: Groszek »

To są halogeny przeciwmgielne ,dalekosiężne maja delikatnie prążkowane szkła
Arczibald
Posty: 32
Rejestracja: 2014-02-12, 18:23
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: Arczibald »

mariusz 1970 pisze:Odkręć je z tych zderzaków, i przykręć do pasa przedniego pod atrapą!
Nie wiem czemu mam je dokręcać do pasa przedniego.
W zderzaku miałem ładne otwory, które zawsze mogę zaślepić oryginalnymi zaślepkami ( oczywiście je posiadam) Nie chce nic wiercić w aucie. Zasadniczo nie wiem czy to będzie funkcjonowało zawsze z tym autem. Nie chciałem nic psuć wierceniem bo później korozja bo nie jest łatwo zakonserwować taki otwór po wierceniu gdy nie chcesz upaćkać nic w koło. a otwory w zderzaku miałem już zrobione, a zderzak po piaskowaniu był cały pięknie pomalowany :)
Arkadiusz.

only Trabi 601

Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
Awatar użytkownika
GrzegorzB
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1387
Rejestracja: 2011-02-09, 13:17
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: GrzegorzB »

Arczibald pisze:
mariusz 1970 pisze:Odkręć je z tych zderzaków, i przykręć do pasa przedniego pod atrapą!
Nie wiem czemu mam je dokręcać do pasa przedniego.
W zderzaku miałem ładne otwory, które zawsze mogę zaślepić oryginalnymi zaślepkami ( oczywiście je posiadam) Nie chce nic wiercić w aucie. Zasadniczo nie wiem czy to będzie funkcjonowało zawsze z tym autem. Nie chciałem nic psuć wierceniem bo później korozja bo nie jest łatwo zakonserwować taki otwór po wierceniu gdy nie chcesz upaćkać nic w koło. a otwory w zderzaku miałem już zrobione, a zderzak po piaskowaniu był cały pięknie pomalowany :)
Pisałeś coś o oryginale? Dlatego Mariusz 1970 tak napisał.
GrzegorzB, Kraków
Trabi 1.1 KR__601
QEK HP500.83 "NRD"
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Arczibald
Posty: 32
Rejestracja: 2014-02-12, 18:23
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: Arczibald »

Racja Panowie, Już to poprawiłem. W sumie temat do zamknięcia. Temat jest dość jasno rozwinięty. Dziękuje za pomoc.
Arkadiusz.

only Trabi 601

Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
Odpowiedz