Halogeny, schemat podłączenia
Moderator: Mod Team
Halogeny, schemat podłączenia
Witam, poszukuję schematu podłączenia halogenów przednich. Dokładnie chodzi mi o oryginalny schemat i fotkę włącznika. Zasadniczo to wiem jak to zrobić metodą warsztatową, jednak chciałem się trzymać oryginału dlatego chce znać rodzaj przekaźnika oraz jak wygląda włącznik stosowany fabrycznie do halogenów.
Ps. chętnie przygarnę taki włącznik i inne elementy tej instalacji, jeśli ktoś ma na posiadaniu.
Ps. chętnie przygarnę taki włącznik i inne elementy tej instalacji, jeśli ktoś ma na posiadaniu.
Arkadiusz.
only Trabi 601
Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
only Trabi 601
Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
Mam takie halogeny jak na foto Zdjęcia . Nie wiem jak je rozróżnić.
Zasadniczo, jeśli to chodzi tylko o ich działanie tzn ustawienie, to wolę je jako dalekosiężne, będę nim unikał niepewnej pogody.
Dzięki za schemat powyżej, taki umiem zbudowac z głowy. Zasadniczo głównie rozchodzi się o to pod który bezpiecznik jest wpięty ten układ, jakiego włącznika używa. co do przekaźnika zastosuje jak było mówione wyżej klasyczny DDR-owski.
Zdjęcia
[ Dodano: 2014-07-14, 20:50 ]
Zasadniczo jeśli chodzi o halogeny przeciwmgielne to wg książki "Jeżdżę samochodem Trabant" są one podłączone pod światła pozycyjne, oczywiście za pośrednictwem przekaźnika oraz dodatkowego włącznika. Dzieje się tak gdyż światła przeciwmgielne współpracują ze światłami mijania, ale musi być możliwość ich włączenia i wyłączenia. wg. w.w lit. używamy ich tylko podczas mgły lub opadów śniegu. Układ jest zbliżony do wyżej przedstawionego, gdy znajdę chwile wrzucę skan lub przerysowany schemat.
Jednak nadal nie wiem czy moje światła są przeciwmgielne czy dalekosiężne.
[ Dodano: 2014-07-14, 21:13 ]
Ps. moje sa dokładnie takie jak na tej aukcji.
http://allegro.pl/halogen-ddr-i4375308329.html
Zasadniczo, jeśli to chodzi tylko o ich działanie tzn ustawienie, to wolę je jako dalekosiężne, będę nim unikał niepewnej pogody.
Dzięki za schemat powyżej, taki umiem zbudowac z głowy. Zasadniczo głównie rozchodzi się o to pod który bezpiecznik jest wpięty ten układ, jakiego włącznika używa. co do przekaźnika zastosuje jak było mówione wyżej klasyczny DDR-owski.
Zdjęcia
[ Dodano: 2014-07-14, 20:50 ]
Zasadniczo jeśli chodzi o halogeny przeciwmgielne to wg książki "Jeżdżę samochodem Trabant" są one podłączone pod światła pozycyjne, oczywiście za pośrednictwem przekaźnika oraz dodatkowego włącznika. Dzieje się tak gdyż światła przeciwmgielne współpracują ze światłami mijania, ale musi być możliwość ich włączenia i wyłączenia. wg. w.w lit. używamy ich tylko podczas mgły lub opadów śniegu. Układ jest zbliżony do wyżej przedstawionego, gdy znajdę chwile wrzucę skan lub przerysowany schemat.
Jednak nadal nie wiem czy moje światła są przeciwmgielne czy dalekosiężne.
[ Dodano: 2014-07-14, 21:13 ]
Ps. moje sa dokładnie takie jak na tej aukcji.
http://allegro.pl/halogen-ddr-i4375308329.html
Arkadiusz.
only Trabi 601
Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
only Trabi 601
Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 2012-01-17, 09:42
- Lokalizacja: TARNOBRZEG
Nie wiem czemu mam je dokręcać do pasa przedniego.mariusz 1970 pisze:Odkręć je z tych zderzaków, i przykręć do pasa przedniego pod atrapą!
W zderzaku miałem ładne otwory, które zawsze mogę zaślepić oryginalnymi zaślepkami ( oczywiście je posiadam) Nie chce nic wiercić w aucie. Zasadniczo nie wiem czy to będzie funkcjonowało zawsze z tym autem. Nie chciałem nic psuć wierceniem bo później korozja bo nie jest łatwo zakonserwować taki otwór po wierceniu gdy nie chcesz upaćkać nic w koło. a otwory w zderzaku miałem już zrobione, a zderzak po piaskowaniu był cały pięknie pomalowany
Arkadiusz.
only Trabi 601
Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
only Trabi 601
Jedyną rzeczą, która Cię w życiu ogranicza, jesteś ty sam.
Pisałeś coś o oryginale? Dlatego Mariusz 1970 tak napisał.Arczibald pisze:Nie wiem czemu mam je dokręcać do pasa przedniego.mariusz 1970 pisze:Odkręć je z tych zderzaków, i przykręć do pasa przedniego pod atrapą!
W zderzaku miałem ładne otwory, które zawsze mogę zaślepić oryginalnymi zaślepkami ( oczywiście je posiadam) Nie chce nic wiercić w aucie. Zasadniczo nie wiem czy to będzie funkcjonowało zawsze z tym autem. Nie chciałem nic psuć wierceniem bo później korozja bo nie jest łatwo zakonserwować taki otwór po wierceniu gdy nie chcesz upaćkać nic w koło. a otwory w zderzaku miałem już zrobione, a zderzak po piaskowaniu był cały pięknie pomalowany
GrzegorzB, Kraków
Trabi 1.1 KR__601
QEK HP500.83 "NRD"
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Trabi 1.1 KR__601
QEK HP500.83 "NRD"
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA