Pompa hamulcowa od CC.
Moderator: Mod Team
Pompa hamulcowa od CC.
Aż się boję zakładać ten temat, ale przeszukałem już forum.
Witam wszystkich, chciałbym założyć pompę hamulcową od Cinquecento (4 wyjścia) do Trabiego 601. Otóż:
1. Czy da się uniknąć cięcia ori szpilek - czyli czy wystarczy powiększyć/naciąć otwory na mocowanie w pompie?
2. Jak podłączyć ori Trabantowy zbiorniczek z pompą - przez jakieś króćce, czy co?
3. Czy trzeba coś kombinować z popychaczem?
4. Na co jeszcze uważać?
Z góry dziękuję!
Witam wszystkich, chciałbym założyć pompę hamulcową od Cinquecento (4 wyjścia) do Trabiego 601. Otóż:
1. Czy da się uniknąć cięcia ori szpilek - czyli czy wystarczy powiększyć/naciąć otwory na mocowanie w pompie?
2. Jak podłączyć ori Trabantowy zbiorniczek z pompą - przez jakieś króćce, czy co?
3. Czy trzeba coś kombinować z popychaczem?
4. Na co jeszcze uważać?
Z góry dziękuję!
Pompa założona!
1. NIE TRZEBA CIĄĆ ORI SZPILEK!!! Wystarczy naciąć otwory w nowej pompie.
2. Trzeba zadbać o dobry docisk pompy, tak żeby nie latała na boki - u mnie kawałek blaszki od wahacza z... Golfa...
3. Nie trzeba też króćców od PF125 - nawet kawałek rurki z twardego plastiku "z grzybkiem" daje radę.
4. CIERPLIWIE odpowietrzać pompę, koła, znowu pompę, koła, itd., oraz co ważne - odpowietrzyć czujnik stop, jeśli jest wkręcany obok przewodu!
5. A propos czujnika stop - najpierw można go wkręcić, potem spiłować (albo ostrożnie zjechać szlifierką) jeden bok nakrętki, co ułatwi nam wkręcenie obok przewodu hamulcowego.
Trabant teraz hamuje wreszcie jak każdy inny, "normalny" samochód
1. NIE TRZEBA CIĄĆ ORI SZPILEK!!! Wystarczy naciąć otwory w nowej pompie.
2. Trzeba zadbać o dobry docisk pompy, tak żeby nie latała na boki - u mnie kawałek blaszki od wahacza z... Golfa...
3. Nie trzeba też króćców od PF125 - nawet kawałek rurki z twardego plastiku "z grzybkiem" daje radę.
4. CIERPLIWIE odpowietrzać pompę, koła, znowu pompę, koła, itd., oraz co ważne - odpowietrzyć czujnik stop, jeśli jest wkręcany obok przewodu!
5. A propos czujnika stop - najpierw można go wkręcić, potem spiłować (albo ostrożnie zjechać szlifierką) jeden bok nakrętki, co ułatwi nam wkręcenie obok przewodu hamulcowego.
Trabant teraz hamuje wreszcie jak każdy inny, "normalny" samochód
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 2012-02-06, 00:02
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 2012-02-06, 00:02
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
Nawet taniej mi wyjdzie niz zakup nowej pompy Trabantowskiej No i zależy mi na usprawnieniu Trabanta przy okazji remontu, lepssze hamulce, dodatkowo jeszcze 3 mocowanie sanek do karoserii, dzownki, wzmocnienia karoserii. Czekam na fotki Pompę razme ze zbiorniczkiem, czy oddzielnie kupowałeś?
Gletscherblau Trabant 601 '89 - w trakcie remontu...
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 2012-02-06, 00:02
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie: