Strona 1 z 3

Mieszanka.

: 2015-06-20, 13:42
autor: ZBAWICIEL
Jaką mieszankę lać po wymianie wału korbowego (nowy wał, nie regenerowany ).

: 2015-06-20, 14:08
autor: maxxx601
Naprawde tak duzo osob nie ma zadnej ksiazki o trabancie (bylo ich kilka wydan roznych autorow, podobnie jak typow walow) czy nie chce sie czytac? Ta wiedza nie stracila nic ze swojej aktualnosci. Pozdrawiam

: 2015-06-20, 14:39
autor: ZBAWICIEL
Dzięki za pomoc. Co do chęci czytania, to akurat szukając gdziekolwiek pomocy czy tutaj czy w książce, też muszę czytać. Mam rację?

: 2015-06-20, 15:52
autor: Wojciech
Jeśli regenerowałeś tam gdzie Ci pisałem wcześniej to ten facet zaleca 1:25 przez pierwsze 1000 KM

: 2015-06-20, 15:56
autor: ZBAWICIEL
Wiesz Wojciech, już miałem wysyłać, 4 dni temu przeglądałem OLX i znalazłem wał nowy za 350zł. Zadzwoniłem, zapewnił mnie że nowy, i w ciemno w sumie kupiłem, wczoraj kurier przywiózł i okazało się że kupiłem nowy piękny wał. Zaczynam powolutku składać.

[ Dodano: 2015-06-20, 16:58 ]
I jak na tym 1:25? Wszystko okej? I ile już masz przejechane na tej mieszance?

: 2015-06-20, 17:21
autor: Wojciech
ZBAWICIEL pisze:I jak na tym 1:25? Wszystko okej? I ile już masz przejechane na tej mieszance?
Wszystko ok, nawet nie wiem czy on mi 1:20 nie kazał lać, zrobiłem koło 2000 i leje obecnie 1:33.

: 2015-06-20, 17:31
autor: ZBAWICIEL
Dzięki , też tak będę lał. Jak dojdą w poniedziałek pierścienie, zaczynam składać.

: 2015-06-20, 18:41
autor: mariusz 1970
Nagaru nie pojawi się na tłokach zbyt dużo? Przy takiej mieszance pewnie nieźle dymi.

: 2015-06-21, 00:13
autor: Wojciech
mariusz 1970 pisze:Nagaru nie pojawi się na tłokach zbyt dużo? Przy takiej mieszance pewnie nieźle dymi.
Ogólnie od czasu jazdy na 1:20 miałem okazje zajrzeć zarówno do tłumika końcowego(w wyniku pęknięcia) jak i tłoków(nie dalej jak wczoraj, w wyniku wydmuchania uszczelki spod cylindrów).

W tłumiku jakoś specjalnie więcej maziowatego syfu nie zauważyłem, na tłokach nagaru nie było na pewno więcej niż przed regeneracją wału gdy śmigałem na 1:50. Na 1:20 przejeździłem tylko 1000 KM, wydaje mi się że to wcale nie aż tak dużo.

: 2015-06-21, 08:08
autor: ZBAWICIEL
Hehehe, to już głupieje co do tej mieszanki, to może lać 1:30? W końcu to nie pełny remont silnika, tylko nowy wał nowe pierścienie i uszczelki. ???

: 2015-06-21, 14:32
autor: Wojciech
Lej 1:30.

: 2015-06-21, 15:51
autor: ZBAWICIEL
I tak właśnie będę lał.

: 2015-06-21, 19:17
autor: mariusz 1970
Fakt, remont był częściowy, nie ma co zapychać go olejem⚠co za dużo też nie zdrowo⛽

: 2015-06-21, 22:17
autor: Kuzyn353
Wojciech pisze:1:20
To już prawie jak diesel ;)

: 2015-07-03, 00:00
autor: Barył
Panowie nie przesadzajcie z olejem to nie zdrowe dla silnika. W okresie docierania 1:30 w zupełności wystarcza, potem 1:40 lub 1:45 i tak najlepiej zostawić.