pomoc w obnizeniu trabanta 601s

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

kiniek93
Posty: 46
Rejestracja: 2014-10-30, 17:28
Lokalizacja: Piotrowice

pomoc w obnizeniu trabanta 601s

Post autor: kiniek93 »

witajcie! planuje obnizyc mojego trabka, z przodu i z tylu siedzi na resorze... mam w planie zmienic amory na te od lady bo sa krotsze, ten resor z tylu sam skroce o 3cm, ale mam problem z przodem poniewaz nie moge znalezc zadnego kowala ktory zajal by sie skroceniem resora... o dzwonkach poki co nie mysle bo nic nie gnije a tez nie chce robic mega negatywu tylko lekkiego by jeszcze miec jakis komfort... jesli sie myle i ktos ma z tym wiecej doswiadczenia to pomozcie
Awatar użytkownika
Kuzyn353
Posty: 2529
Rejestracja: 2011-01-06, 13:13
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Kuzyn353 »

W jakim celu będziesz skracał tylny resor?
kiniek93
Posty: 46
Rejestracja: 2014-10-30, 17:28
Lokalizacja: Piotrowice

Post autor: kiniek93 »

pisalem z chlopakiem ktory mowil ze tez trzeba gdy bedzie sklepany
Awatar użytkownika
J.J.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1478
Rejestracja: 2011-03-05, 11:33
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: J.J. »

zmień chłopaka.
przód musisz skrócić.

poczytaj to http://germanstyle.pl/viewforum.php?f=33
potem użyj opcji szukaj :)
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3 :)

TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
kiniek93
Posty: 46
Rejestracja: 2014-10-30, 17:28
Lokalizacja: Piotrowice

Post autor: kiniek93 »

hehe ok;p

[ Dodano: 2015-07-16, 08:38 ]
ile pior jest z przodu a ile z tylu?
qwerty
Posty: 94
Rejestracja: 2014-11-26, 14:45
Lokalizacja: jawor

Post autor: qwerty »

z tyłu będziesz wstawiał gwint??
Trabant 601 86r. Początek odbudowy
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

a drobnozwojny czy calowy i czym będziesz gwintował ?
kiniek93
Posty: 46
Rejestracja: 2014-10-30, 17:28
Lokalizacja: Piotrowice

Post autor: kiniek93 »

nie, chce narazie resory sklepac, tylko nie wiem ile jest na przodzie i tyle... bede ploanowal air ride'a
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

mhm, mhm :] ...........................
kiniek93
Posty: 46
Rejestracja: 2014-10-30, 17:28
Lokalizacja: Piotrowice

Post autor: kiniek93 »

;)
no to dowiem sie cz\egos?
Awatar użytkownika
Kuzyn353
Posty: 2529
Rejestracja: 2011-01-06, 13:13
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Kuzyn353 »

kiniek93 pisze:no to dowiem sie cz\egos?
Idź na dół i policz te pióra. Albo otwórz książkę.
maxxx601
Posty: 300
Rejestracja: 2011-07-31, 13:15
Lokalizacja: Bdg

Post autor: maxxx601 »

Kombi / sedan? Wszystko mam w linku J. J.
Jakie bylo pytanie wgl?
Po co ci kowal - dobre kowadlo mlotek min. 2 kg, druga osoba w rekawicach i sporo krzepy i zapalu wystarcza.
A na co ci gwint? Albo chcesz jezdzic na glebie albo jestes cienki, krecisz gwintem i upuszczsz tylko powietrze z kol na spot vw....
kargul
Posty: 25
Rejestracja: 2012-04-09, 11:00
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kargul »

Brawo max:) ja też zawsze sam klepałem resory:) tylko z przodu skróciłem jedno pióro żeby lekki negatyw był.
kiniek93
Posty: 46
Rejestracja: 2014-10-30, 17:28
Lokalizacja: Piotrowice

Post autor: kiniek93 »

sedan...
ostatnim pytaniem bylo po ile pior macie w resorze;)
a o gwincie nie mowilem nic, w przyszlosci chcialbym air ride'a rzucic a nie gwint
maxxx601
Posty: 300
Rejestracja: 2011-07-31, 13:15
Lokalizacja: Bdg

Post autor: maxxx601 »

Z przodu jest 10 a z tylu nie pamietam 6 czy 8. Z tym ze kombi ma z tylu grubsze piora
Odpowiedz