Wartburg 311 Nowy nabytek
Moderator: Mod Team
- MICHAŁ ,MICKY'
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-03-25, 16:15
- Lokalizacja: GRÓJEC
- Kontaktowanie:
Faktycznie kolego między maską a przednim podszybiem występuje uszczelka,ja ją mam w stanie agonalnym tak sparciała nie wiem czy coś zobaczysz na zdjęciu bo wszystko tel.pstrykam
a przy wlewie paliwa/klapce tam raczej nie występuje uszczelka , kupa tam syfu u mnie ale brałem palcem oglądałem i raczej nic tam oryginalnie nie było :-(
a przy wlewie paliwa/klapce tam raczej nie występuje uszczelka , kupa tam syfu u mnie ale brałem palcem oglądałem i raczej nic tam oryginalnie nie było :-(
TRABANT 601 1976 -->zobacz go viewtopic.php?t=1846
WARTBURG 311 1956
WARTBURG 311 1956
- MICHAŁ ,MICKY'
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-03-25, 16:15
- Lokalizacja: GRÓJEC
- Kontaktowanie:
Wydaje mi się że coś w podobie ala kedra jak między budą a błotnikami
TRABANT 601 1976 -->zobacz go viewtopic.php?t=1846
WARTBURG 311 1956
WARTBURG 311 1956
- MICHAŁ ,MICKY'
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-03-25, 16:15
- Lokalizacja: GRÓJEC
- Kontaktowanie:
Oj......już tyle odwlekam zawsze nie miałem za bardzo gdzie tego zacząc bo nie było wystarczająco dachu nad głową.Teraz ściany już są,strop zalany no dachu jeszcze brakuje ale jest już gdzie robić.Niestety Wartburg jeszcze musi trochę poczekać bo jeszcze sporo kasy muszę wpompować w dach,instalacje i ogólne wykończenie nowego lokum a i inne wehikuły czekają......ale coś tam zaczynam gmerać samochód u mnie stał nie ruszany z 15 lat u poprzedniego właściciela podejrzewam że tyle samo a po włożeniu aku kręci jak zły działają niektóre kontrolki i światła.Po zalaniu paliwa pod świece zapala bez problemu
filmik z samego kręcenia na rozruszniku,zalałem olejkiem tłoki żeby najpierw smarowanie poszło
https://www.facebook.com/10000682030835 ... 82/?type=2
filmik z samego kręcenia na rozruszniku,zalałem olejkiem tłoki żeby najpierw smarowanie poszło
https://www.facebook.com/10000682030835 ... 82/?type=2
TRABANT 601 1976 -->zobacz go viewtopic.php?t=1846
WARTBURG 311 1956
WARTBURG 311 1956
to fajnie to jakie masz inne wehikuły ? no ja myślę powoli coś ruszać bo zależy mi żeby na wakacje wyjechał na nasze polskie drogi hehe
[ Dodano: 2016-01-17, 17:35 ]
Witam
nareszcie znalazłem trochę czasu i zabrałem się za rozbiórkę wartburga
na razie dwie foty ale wkrótce będzie więcej. Myślę w tym tyg wypiaskować dach i słupki.
[ Dodano: 2016-01-17, 17:35 ]
Witam
nareszcie znalazłem trochę czasu i zabrałem się za rozbiórkę wartburga
na razie dwie foty ale wkrótce będzie więcej. Myślę w tym tyg wypiaskować dach i słupki.
Dzięki kolego na razie prace posuwają się do przodu auto zostało wyczyszczone z starego lakieru, na jednym zdjęciu widać brata piaskującego moją nową piaskarką zdemontowaliśmy wszystkie błotniki i ku zdziwieniu w dwóch miejscach na tylnych nadkolach odrobina rdzy. Myślę jeszcze w tym tygodniu pospawać parę dziurek w podłodze i naprawić jedne drzwi bo dołem jest sito
Postaram się niedługo wrzucić następne fotki
Postaram się niedługo wrzucić następne fotki
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
- Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
Komora silnika została już zrobiona w listopadzie. Teraz biorę się za spawanie dziurek itp
[ Dodano: 2016-02-02, 19:51 ]
Witam
Została wymalowana cała buda podkładem Epoksydowym firmy Novol:
Zostały drzwi kierowcy i pasażera do spawania niestety ktoś nieumiejętnie doły drzwi wspawał i trzeba wyciąć i wstawić jeszcze raz i je ustawić sensownie I muszę przelecieć klapę i maskę epoksydem.
[ Dodano: 2016-02-22, 20:18 ]
Witam ponownie dziś wrzucam parę fotek z renowacji wartburga parę gratów doszło
Uszczelki zgarniające z Motirex'u
zamówiłem również kredę nowa na tylne błotniki:
Kierownica renowacja bo była strasznie popękana: ( jutro postaram się wrzucić fotki jak już jest wymalowana na gotowo)
Przy okazji odkręcania błotników przód tył zrobiliśmy konserwacje:
Deska rozdzielcza zdemontowana do malowania:
Oraz obudowa filtra w podkładzie dwie dziurki zrobione bo coś w środku latało i musiałem wydobyć jakoś
Emblematy zaczęły się malować
Udało mi się zdobyć oryginalne radio Berlin A100 w dobrym stanie jedno pokrętło uszkodzone tylko:
I zmatowiony już dach szlifierką gotowy do malowania:D
Pozdrawiam i myślę że w tym tygodniu dojdzie parę fotek jeszcze.
[ Dodano: 2016-02-02, 19:51 ]
Witam
Została wymalowana cała buda podkładem Epoksydowym firmy Novol:
Zostały drzwi kierowcy i pasażera do spawania niestety ktoś nieumiejętnie doły drzwi wspawał i trzeba wyciąć i wstawić jeszcze raz i je ustawić sensownie I muszę przelecieć klapę i maskę epoksydem.
[ Dodano: 2016-02-22, 20:18 ]
Witam ponownie dziś wrzucam parę fotek z renowacji wartburga parę gratów doszło
Uszczelki zgarniające z Motirex'u
zamówiłem również kredę nowa na tylne błotniki:
Kierownica renowacja bo była strasznie popękana: ( jutro postaram się wrzucić fotki jak już jest wymalowana na gotowo)
Przy okazji odkręcania błotników przód tył zrobiliśmy konserwacje:
Deska rozdzielcza zdemontowana do malowania:
Oraz obudowa filtra w podkładzie dwie dziurki zrobione bo coś w środku latało i musiałem wydobyć jakoś
Emblematy zaczęły się malować
Udało mi się zdobyć oryginalne radio Berlin A100 w dobrym stanie jedno pokrętło uszkodzone tylko:
I zmatowiony już dach szlifierką gotowy do malowania:D
Pozdrawiam i myślę że w tym tygodniu dojdzie parę fotek jeszcze.
- MICHAŁ ,MICKY'
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-03-25, 16:15
- Lokalizacja: GRÓJEC
- Kontaktowanie:
co do konserwacji pod błotnikami oraz profili wewnętrznych pojedz wszystko czymś w stylu fluidol ( jakimś preparatem na bazie wosku super konserwuje i wypiera wilgoć możesz go spokojnie wrzucić na tego baranka polecam środek http://mikesanders.pl/produkt/tluszcz-a ... shutzfett/
dość drogi ale rewelacja zabezpiecza na bazie wosku i tłuszczu) kierownicę dopracuj bo parę paproszków się wkradło
dość drogi ale rewelacja zabezpiecza na bazie wosku i tłuszczu) kierownicę dopracuj bo parę paproszków się wkradło
TRABANT 601 1976 -->zobacz go viewtopic.php?t=1846
WARTBURG 311 1956
WARTBURG 311 1956
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 2014-03-26, 16:23
- Lokalizacja: Szymocice
Super Wartkiburg, i wyobrazić sobie że taka piekna 311 jakies 5 lub 6 lat temu moj kolega oddal na złom. Ożenił się i przy domu w garażu gdzie obecnie mieszka stał taki piekny warczyburg od dziadka (św. Pamieci, który miał go od nowości) obecnej jego zony. Do dzisiaj tego nie umiem mu wybaczyć. A dziadek pewno sie w grobie przewraca. No ale dla kolegi który jest totalnym laikiem to był po prostu stary zawadzajacy zlom.
Kawał roboty jeszcze przed wami ale jak sie chce to sie wszystko da. Powodzenia i wytrwałości życze. Prosze systematycznie jakieś fotki wrzucać.
Kawał roboty jeszcze przed wami ale jak sie chce to sie wszystko da. Powodzenia i wytrwałości życze. Prosze systematycznie jakieś fotki wrzucać.
pamiętaj ,żeby deski rozdzielczej nie pomalowac na inny kolor niż oryginalny szary - młotkowy - to też wyznacznik pierwszej serii , fajnie ,że masz nieporżniętą deskę rozdzielczą , a ile chcesz przeznaczyć na lampy ?:)
[ Dodano: 2016-03-03, 15:05 ]
aha jeszce postępuj ostrożnie z czujnikiem wskaźnika temp tzw termoparą , bo łatwo uszkodzić , a nowy to kwoty trzycyfrowe.... w euro , i naszykuj sie na jazde z uchyloną maską w ciepłe dni .... brak pompy wody robi swoje termosyfon rządzi ...
[ Dodano: 2016-03-03, 15:07 ]
oczywiście jak chcesz jeździć na oryginale a nie na tym co tam masz teraz wsadzone
[ Dodano: 2016-03-03, 15:05 ]
aha jeszce postępuj ostrożnie z czujnikiem wskaźnika temp tzw termoparą , bo łatwo uszkodzić , a nowy to kwoty trzycyfrowe.... w euro , i naszykuj sie na jazde z uchyloną maską w ciepłe dni .... brak pompy wody robi swoje termosyfon rządzi ...
[ Dodano: 2016-03-03, 15:07 ]
oczywiście jak chcesz jeździć na oryginale a nie na tym co tam masz teraz wsadzone