Slabiutka podloga niestety. Pewnie zgnila przez oryginalne nieprzesuszanee filce. Za to widze ze robisz bardzo sumiennie. Mam sentyment do groszkowego traba ;-) Nie sluchaj ludzi co cie zniechecaja wazne jest jak robisz, nie czym :-) Skoro bitex to taki syf to dlaczego trabanty wytrzymaly po 30 i wiecej lat? Skoro bez piaskowania nie wyczyscisz dobrze to jakim cudem te auta dbane przez wlascicieli i zaprawkowane regularnie jezdza a te "leje i jade" dawno na zlomie? Pitolenie i tyle. Starsi ludzie czyli pierwsi posiadacze naszych trabantow zamiast chlac caly weekend jak nasze pokolenie po prosu skitrani w garazach tydzien-w-tydzien smarowali uszczelki, linki i pryskali oski wyceiraczek itp.i dzieki temu przetrwaly. A farby byly z dupy bo jakies magiczne mikstury na bazie pokostu (wiem Od ojca) ale dawali rade. Bawie sie w trabanty 15+ lat i uzywalem roznych srodkow, generalnie te na bazie bitumow sa wszystkie podobne. Jak drogi bys nie polozyl to jesli robisz w nieodpowiedniej temperaturze i na zle przygotowane podloze to fakt odpadnie po 2 latach ja mam w swoim trampku 30+ letnim oryginalna konserwacje pod warstwami ktore odswiezalem, fabryczne nadkola, nadproza i progi bez dziur. Fakt, robie to co 2-3 lata regularnie z profilami. A spawany byl tylko tam gdzie byl poszerzany czy dorabianye mocoania nowego wydechu do podlogi. Pozdrawiam i powodzenia w dalszych pracach!
Ps
Konserwacja to nie tatuaz, latwiej i raczej taniej to poprawic...
Trabant 601 De Lux
Moderator: Mod Team
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2015-10-26, 20:28
- Lokalizacja: LUBUSKIE
Dziekuje za dobre słowo
Tak owszem czyściłem oryginalną konserwacja zeby sie jej pozbyć i ocenić stan blachy pod nią i musze przyznać ze naprawdę solidnie sie trymała. Gdy ją podgrzewałem opalarka i szpachelką zdrapywałem i potem acetonem przecierałem dopiero do podkładu sie dostałem.
Witam troche auktualizacji
Zakupiłem komplet tulei na zwrotnice bakelitowe, nowe łożyska kół na tył firmy FAG akutalnie szukam na przód FAG-owski i simeringi na tył corteco
Tak owszem czyściłem oryginalną konserwacja zeby sie jej pozbyć i ocenić stan blachy pod nią i musze przyznać ze naprawdę solidnie sie trymała. Gdy ją podgrzewałem opalarka i szpachelką zdrapywałem i potem acetonem przecierałem dopiero do podkładu sie dostałem.
Witam troche auktualizacji
Zakupiłem komplet tulei na zwrotnice bakelitowe, nowe łożyska kół na tył firmy FAG akutalnie szukam na przód FAG-owski i simeringi na tył corteco