Strona 2 z 3

: 2016-04-01, 06:42
autor: J.J.
gaźnik też może być ufafruniony, tłumik zawalony :)

: 2016-04-01, 09:58
autor: Student
No nic trzeba czyścić po kolei, koledzy powiedzcie jak rozebrać piasta tylne oraz przednie chodzi mi o to jak odkręcić te śruby na środku bo nie idzie ich ruszyć

: 2016-04-01, 10:33
autor: benchi
Klucz z metrową przedłużką i druga osoba z nogą na hamulcu.

: 2016-04-01, 12:05
autor: Student
benchi pisze:Klucz z metrową przedłużką i druga osoba z nogą na hamulcu.
Haha dobre xd

[ Dodano: 2016-04-01, 19:11 ]
Tylne piasty poszły został przód ale nie daje rady odkręcić śrub bębna, koledzy powiedzcie na przodzie to jest gwint lewo strony czy prawo?

[ Dodano: 2016-04-02, 21:19 ]
połamałem klucz Yyyy masakra, ale nie poddaje się kupię nowy i odrdzewiacz dodam do tego palnik i musi pójść hehe po weekendzie zajmę się tylną częścią tzn wyczyszczę bębny w środku jeden zamienię bo jest trochę pogięty i wypatroszony w środku. Dodaję kilka fotek na zachętę aby śledzić temat postępu prac, aa no i zapraszam tu :D Trabant w sieci :)

Obrazek
Obrazek
Dawca piasty i sprężyny
Obrazek
Obrazek
Korek jak ze sklepu :P

: 2016-04-02, 21:21
autor: mlodyks18
Gwint na przodzie jest normalny prawy :D ładny korek :D Powodzenia przy remontach

: 2016-04-02, 21:51
autor: Student
korek wypolerowany, ok tak wiec jedynie palnik mnie uratuje haha

[ Dodano: 2016-04-03, 16:07 ]
hej koledzy, tak sobie dumam w niedzielne popołudnie, jaki rozstaw śrub ma trabant 601? myślałem nad jakimiś alusami, ale nie znam rozstawu :D

: 2016-04-04, 20:18
autor: mlodyks18
Z tego co pamiętam to 4x98 :)

: 2016-04-04, 20:24
autor: Wojciech
4x160 więc
Student pisze: myślałem nad jakimiś alusami
bez adapterów żadna felga sensowna Ci nie podejdzie

: 2016-04-04, 20:39
autor: Bigosek
Kiedyś ktoś gdzieś wrzucił taki link http://trabime.cz/trabi.php?id=8&aid=43

Nigdy z stamtąd nie zamawiałem ani nie wiem nawet czy stronka działa ale adaptery są ^^

: 2016-04-04, 21:27
autor: Wojciech
Za podobną kasę wytoczy się adaptery u jakiegoś specjalisty w każdym większym mieście, na germanstyle na bank wisiały rysunki.

: 2016-04-05, 07:08
autor: benchi
Jak ktoś podeśle rysunki to mogę to wycenić.

: 2016-04-09, 14:06
autor: Student
kolejne rarytasy dla mojego trabanta komplet felg starego typu, szukam też kapsli w nienagannym stanie, jeśli komuś zbywają piszcie
Obrazek

: 2016-04-09, 15:45
autor: Trabanciarz DDR
Tylko zmiana kół, czy poszerzasz też?

: 2016-04-09, 17:56
autor: Student
te zostawiam w oryginale, mam na wymianę komplet tylko bez mocowania na kapsle, co do którego jest plan poszerzenia, ale nie wiem jak to wyjdzie bo chciał bym uniknąć cięcia nadkoli :)

: 2016-04-10, 07:53
autor: magik
rarytas to jest trabant w oryginale bez żadnych przeróbeki i najlepiej poniżej 1980 r, nie psuj tego trabanta przeróbkami zaniżasz jego wartość, paradoksalnie wydając kupę kasy na błyskotki osiągasz wręcz przeciwny efekt.
Kutwa nie rozumiem czego żaden sobie nie kupi 71 np z tymi wszystkimi detalami w oryginale tylko każdy postarza 80 te, gówno te trabanty będa warte za parę, parenaście lat