Regeneracja gaźnika

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Cienias
Posty: 15
Rejestracja: 2015-08-28, 06:29
Lokalizacja: Zbąszyń

Regeneracja gaźnika

Post autor: Cienias »

Witam
Może ktoś wskazać punkt w wielkopolsce, albo lubuskim, gdzie można zregenerować gaźnik 28H1.
Może chociaż gdzie można kupić zestaw naprawczy - na Motirex chyba nie ma ..
Trabanciarz DDR
Posty: 233
Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Trabanciarz DDR »

magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

Trabant Factory vel jarząbek :) Starzy adminstratorzy forum coś mogą o tym nicku powiedzieć

Kolejne nazwy użytkownika to tata_jerzyka oraz W1_Trabi.
Zainteresowanych odsyłam do historii forum

Silnik w tym trabancie robiłem ja a regenerkę gaźnika robiono na szarych szeregów


Notabene oskarża się jeszcze mnie że pochrzaniłem coś z silnikiem składanym z fabrycznie nowych części ( i to smsowo) :DDDD

Dobrze że zapłacił , nie chcę mieć z tym dziwolągiem nic wspólnego. Byłem w tym domu jadłem z rodziną obiad a mi cham za plecami dupę obrabia i posądza o jakieś druciarstwo Nie ma tam żadnego stanowiska do naprawy silników tylko zimny nieogrzewany blaszany garaż.

Starzy fachowcy z szarych szeregów też ble.
Naprawdę nie wiadomo co co temu człowiekowi chodzi

Człowiek nieprzewidywalny, odradzam
Awatar użytkownika
Spejson
Posty: 138
Rejestracja: 2015-09-01, 19:55
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: Spejson »

Miałem się wypowiedzieć w tym temacie ale jesteś zwykłą klasyczną polską GNIDĄ, OSZUSTEM, MATACZEM i warszafffskim cwaniaczkiem. Szkoda mi śmieciu czasu na opisywanie historii i perypetii które przez tego osła mam. Silnik za, uwaga- 3tyś PLN!!! wyzionął ducha po przebiegu 7tyś km. Wał korbowy miał być nowy DDR, tym czasem po rozbiórce silnika łożyska są "no name". Jeżeli ktoś usilnie chce to napiszę mu na PW jak Magik w przedpokoju swojej kawalerki w kredycie wyremontował mi silnik. Jeżeli to nie jest prawda co piszę i uważasz że Cię publicznie szkaluję nazywając ZŁODZIEJEM i OSZUSTEM i pospolitą KU*WĄ to załóż mi sprawę w sądzie albo pokaż się na jakimś zlocie. Myślę że chętnych do skucia twojego zapijaczonego ryja znajdzie się więcej.
Obok mojej wiedzy pajacu to ty nawet nie stałeś. Możesz mi co najwyższej buty wylizać.
601s Deluxe '90
1.1 Universal '91
Niewiadow N126d
IFA HP-400
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

schowaj te bajki w swoim świecie jarząbek, to nie mój poziom, możecie to zamknąć
Awatar użytkownika
Spejson
Posty: 138
Rejestracja: 2015-09-01, 19:55
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: Spejson »

Ale dlaczego mamy zamykać temat tak szybko? Chętnie podzielę się doświadczeniem w interesach z tobą cwaniaczku tak aby innych oszukanych było mniej niż do tej pory.
1. Nie, nie robiłeś tego silnika bo motor ktory ty próbowałeś nieudolnie naprawić skonał po przejechaniu 7kkm.
2. Pokaż swoje stanowisko do naprawy silników. Wszyscy sa ciekawi. Tak, jest to PRZEDPOKÓJ W KAWALERCE w bloku na Ursynowie.
3. Nie polecasz moich usług? Regulacji mojego gaźnika odmówiłeś od razu. Dla ciebie to jest abstrakcja.
Żyjesz człowieku w jakimś pieprzonym warszaffskim matrixie. Zobacz co to miasto zrobiło z twojej moralności. Od lat dymasz ludzi i rzekomo wkładasz nowki wały DDR. Co ciekawe, o twoich oszukanczych praktykach wie każdy z kim nie gadam. Nawet ten trabanciarz z ktorym właśnie spędzam urlop. Cóż, widocznie musisz mieć sporą tą kawalerkę aby pomieścić taką kolekcję wałów :) Walczyłem z tym silnikiem PÓŁ ROKU aby poprawić druciarstwo które tam zostawiles a po przejechaniu 7tyś km wysrał się twoj ORYGINALNY wał DDR regenerowany na ul. Krakowiaków :) I za to zapłaciłem ci sqrwielu co do złotówki i w terminie, ba- a nawet o 700zł więcej aniżeli jak ustaliliśmy to przed rozpoczęciem prac! I ty łobuzie masz czelność jeszcze mi cokolwiek wytykać? Ty masz czelność napisać "nie polecam"? Jesteś do tego stopnia zakłamaną, fałszywą mendą, że dziwnym trafem jak poczułeś mój hajs nie przeszkadzało Ci moje nazwisko aby wziąć pieniążki do sakiewki i skamlec o więcej. Nie masz smieciu za grosz honoru i godności osobistej. Przestań w końcu oszukiwać ludzi bo ktoś będzie miał mniej cierpliwości ode mnie i na prawdę skuje ci ten pedalski ryj. Z resztą i tak trafisz do piekła. A jak będziesz mnie dalej wkurwiał to twoją działalnością zainteresuje Urząd Skarbowy dla dzielnicy Ursynów i szybko wyleczę Cie z twoich bandyckich praktyk.
601s Deluxe '90
1.1 Universal '91
Niewiadow N126d
IFA HP-400
Cienias
Posty: 15
Rejestracja: 2015-08-28, 06:29
Lokalizacja: Zbąszyń

Post autor: Cienias »

to sie dowiedziałem .......
Awatar użytkownika
Spejson
Posty: 138
Rejestracja: 2015-09-01, 19:55
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: Spejson »

Wyślij go do mnie. Zrobię Ci go w "promocyjnej" cenie i napiszesz na forum czy jesteś zadowolony z roboty. Kontkt masz w linku powyżej.
601s Deluxe '90
1.1 Universal '91
Niewiadow N126d
IFA HP-400
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

Czyli to wygląda tak że "profesjonalista" Spejson który robi siliniki od 20 lat przyjeżdża do magika zapłacic za druciarstwo 3 koła ? :DDDD już kroją kaftan dla ciebie.

[ Dodano: 2016-08-13, 11:50 ]
ten "profesjonalista" dodał sobie ceramizer przed dotarciem silnika, wcześniej w rozmowie mówił że podobno po tym nie da się zrobić szlifu, więc i dotarcie też się nie odbyło... :)
Także zakładając że ten silnik klękł, to zapewne spieprzył go przez własną głupotę
Awatar użytkownika
Spejson
Posty: 138
Rejestracja: 2015-09-01, 19:55
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: Spejson »

Z tym przygłupem i życiowym przegrywem przestaję dyskutować. Temat załatwie przez US bo to chyba jedyny sposób.
Pozostałych informuję, że w owym czasie przebywam za granicą i zwyczajnie nie miałem czasu sie zająć tym silnikiem, natomiast potrzebny był na szybko. Legenda głosiła że Tomuś to fachman w tejże dziedzinie. Co sie okazało na miejscu: typ ma >40lat, silniki lepi na podlodze w przedpokoju,żyje nadal bez kobiety (pedał?), jeździ starym Focusem mk.1 i zwyczajnie klepie biede. Każde zlecenie dla tego druciarza jest na wagę złota bo pozwala mu przeżyć kolejny smutny warszawski dzień. Zanim ktoś odda mu cokolwiek do roboty, proponuje najpierw zasięgnąć opinii o tym pajacu w środowisku trabanciarskim. Ja tego nie zrobiłem z czystego lenistwa i efekt jest taki że jestem lżejszy o 3tysa. Natomiast jezli ktoś lubi survival i adrenaline to może mu zlecać robotę.

[ Dodano: 2016-08-13, 22:09 ]
Ceramizer moi kochani pozwolił temu silnikowi nie wysrać się po 3tyś km tylko dociągnąć jego agonię 2x tyle. Zaaplikowany został po dotarciu czyli przejechaniu ok 1500km. Niestety, już w okresie docoerania dzwoniłem do tego przygłupa ze silnik "dzwoni" na pierwszym cylindrze i ogólnie pracuje jakoś dziwnie. Ceramizerem pekluję wszystkie swoje auta min BMW X6M oraz Aprilie RSV4. I nic im nie jest a wręcz przeciwnie- organoleptycznie czuć poprawę pracy in plus. Oczywiście nie stosuję ceramizera f-my "Ceramizer" (choć również opinie ma pozytywne i nie bał bym się go użyć) natomiast stosuje preparaty Xado, Archoil oraz AMS Oil. 601ką jeżdżę tylko na oleju Motul 800V Ester oraz benzynie BP Ultimate 98. Co jeszcze można więcej?
601s Deluxe '90
1.1 Universal '91
Niewiadow N126d
IFA HP-400
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

tyyyy ! ? ale ceramizera to się nie pije

[ Dodano: 2016-08-15, 09:42 ]
ten cymbał mi opowiadał że był na misji w Iraku , on ma chyba emisję po raku :D
Awatar użytkownika
Drabi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1006
Rejestracja: 2011-05-05, 22:14
Lokalizacja: Bytom/Ruda Śląska

Post autor: Drabi »

magik & Spejson --> posty nie w temacie! Panowie, jak się lubicie wzajemnie obrażać to się spotkajcie w realu.
Magik, to jest Twoje kolejne upomnienie.
Temat zamykam.
Zablokowany