Witam,
jakiś czas temu zakupiłem 2 trabant (70r i 87r). Papiery mam do tego z 70r i chciałbym go jakoś uratować, tylko że praktycznie nie mam w nim silnika :-( Chciałem uruchomić silnik w tym trampku z 87r i jak wszystko będzie grało przenieść go do starszego auta. Chciałbym to zrobić niewielkimi kosztami więc będę brał wszystko co mam pod ręką. Wiem że robię kolejnego składaka, ale niestety na chwilę obecna nie stać mnie na nic innego.
Mam tylko kilka pytań przed próbą uratowania silnika z 87r. Jak jest z dostępnością części typu tłoki, pierścionki itp? I czy jeśli wszystko zadziała w tym aucie z 87r to czy będzie można wsadzić to do auta z 70r?
Kilka pytań przed rozbiórką
Moderator: Mod Team
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2015-06-27, 11:40
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Kilka pytań przed rozbiórką
silniki z zewnątrz niczym sie nie różniły i wszystko będzie pasowało w 70.
swoją drogą pokaż jakieś zdjęcia tego z lat 70 )))
jak rozbierzesz silniki to zerknij na którym szlifie jest
bo może okaże się, że 70 smigał jeszcze na nominale, a ten z 80tych na IV szlifie
tłoki i pierścienie kupisz np w motirex.pl
swoją drogą pokaż jakieś zdjęcia tego z lat 70 )))
jak rozbierzesz silniki to zerknij na którym szlifie jest
bo może okaże się, że 70 smigał jeszcze na nominale, a ten z 80tych na IV szlifie
tłoki i pierścienie kupisz np w motirex.pl
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl