Strona 3 z 5
Re: Universal Edy
: 2017-12-20, 22:28
autor: eda90
Dobry jest tylko drogi ok 35zl, na całego Trabanta potrzeba ok 6 tub jeśli robisz bez dachu. Staram się nie żałować na Trabanta
Re: Universal Edy
: 2017-12-21, 08:16
autor: kamil.koza88
Widzę, że dzielnie przesz do przodu. Gratulacje. Ja niestety utknąłem w martwym punkcie jakim jest niska temperatura przez co nie da się malować
Jak ja nie lubię zimy
Re: Universal Edy
: 2017-12-21, 16:07
autor: Mihó
Lepiej masę BOLL'a, bo można ją spokojnie usunąć/rozkleić, jeśli zajdzie kiedyś taka konieczność
Re: Universal Edy
: 2017-12-21, 21:51
autor: RemkoK
Ta masa też jest w tubie do wyciskania? Tak mi przynajmniej wyświetla. Pytam bo mam wgniotkę w lewym, przednim błotniku i chyba trzeba będzie wymontować do naprawy.
Re: Universal Edy
: 2017-12-22, 11:32
autor: kamil.koza88
Masa Boll'a też jest w tubach. Kosztuje ok 13-15zł za sztuke.
Re: Universal Edy
: 2017-12-25, 20:33
autor: eda90
Tymczasem pod choinka
Re: Universal Edy
: 2017-12-27, 10:57
autor: J.J.
boll to już niższa półka
Re: Universal Edy
: 2017-12-28, 14:15
autor: kamil.koza88
Z tą niższą półką to bym tak nie folgował. Tak się niefortunnie składa, że firma w której pracuje wykonuje dla firmy Harding Safety Poland miedzy innymi piloty do spuszczania szalup ratunkowych na różnego rodzaju kontenerowce i inne tego typu statki, i sam Harding rekomenduje Bolla do uszczelniania tych właśnie pilotów (a wiadomo, że jakby pilot zawiódł w takiej sytuacji, to ludzie by się potopili). Sam odwoziłem te piloty do testów na szczelność i Boll wypadł celująco. Wcześniej używaliśmy klejów marki Wurth i z biegiem czasu w przeciwieństwie do Bolla spoina twardnieje, odkleja się od powierzchni i kruszeje. Testowane miedzy innymi w ciężkich warunkach morskich. Boll nawet w niskich temperaturach pozostaje sprężysty i szczelny.Także ma moje pełne zaufanie poparte doświadczeniem
Z tricków jakie stosujemy przy nakładaniu, to lepiej jest uprzednio podgrzać tuby z klejem np. w misce z gorącą wodą. Lepiej się nakłada :>
Przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku
Re: Universal Edy
: 2017-12-30, 19:53
autor: eda90
Postanowiłem wejść w nowy rok z nowym dziobem, Trabant miał lekką stłuczke w prawy naroznik, nie było sensu prostować został wycięty fartuch:
Wymieniony na oryginał (pół fartucha) nie było sensu całego wywalać
Polka zderzaka też zmęczona (tylko lewa strona)
Oraz pas przedni niestety belka łącząca rzemieślnicza strasznie niepasowna, reszta DDR
Re: Universal Edy
: 2017-12-30, 21:52
autor: kamil.koza88
Zasadniczo cały Trabant to wyrób rzemieślniczy
Cała sztuka to poskładać to wszystko w miarę prosto do kupy i powinno grać. Ja u siebie też musiałem wstawiać te półki zderzaka, o mocowaniach nie wspominając. To jest kilka z tych wad konstrukcyjnych, w których lubi woda przebywać.
Jak tą belkę wstawiałeś, to dużo Ci brakowało?
Re: Universal Edy
: 2017-12-30, 22:03
autor: eda90
Najpierw zespawalem okulary z belka tak żeby atrapa ładnie leżała, z jednej strony brakowało 3mm (i to z tej strony bezwypadkowej) więc zespawalem do czoła a z prawej już niby normalnie. Później wszystko zespawalem do fartuchow. Pas przedni był z 5 elementow : 2 okulary, belka, luk nad lampe i mocowanie grilla
Re: Universal Edy
: 2018-02-26, 19:20
autor: eda90
Zima mało się dzieje...dzisiaj wstawiłem dzwonki bo już się zastały na półce
Dzwonki są 30mm dłuższe, jak widać
Chodziło mi o wyprostowanie kół, nie chciałem negatywu
Re: Universal Edy
: 2018-02-26, 22:32
autor: RemkoK
Zimno jest i ogólnie nieprzyjemnie... mnie ręce też świerzbią. A on, ten trabant... znaczy się - nie klapnie i nie rozgraczy się w pozycji eksploatacyjnej?
Re: Universal Edy
: 2018-02-26, 22:52
autor: eda90
A dlaczego miałby się rozkraczyc? Teraz negatyw zależy od tego ile resor będzie sklepany. Bagażnik obciazylem ok 100kg akumulatorami starymi
Re: Universal Edy
: 2018-05-05, 19:18
autor: eda90